#31
Sad sam ga zvao, cini se sve ok s autom, odjavljen je, jedino je za americko trziste, ima u miljama cajgere. Idem za vikend u RI pa cu ga pogledati.

#32
Takva crvena 2.0 Rev je stajala mjesecima u Istri u oglasniku - mozda je cak i ova, jer ima isti taj neki kurac posred straznjeg branika...

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#33
Gledao je prije par mjeseci.
Kruno se interesirao za nju, ja je nabrzinu pogledao, a on onako detaljnije, pa pitajte njega što misli.
Uglavnom, lik je nikako ne može prodati. Kad smo je mi gledali, bio bi je spustio do 10 000, a vidim da je sada otišao puno niže. Inače, stajala je kod valjda jednog od zadnjih dilera polovnim autima koji su opstali u našem kraju, Langharta...
Nešto je bilo farbano, i to loše, toga se sjećam... :?
Image

#34
Lošije stanje Miate NC nisam vidio nikada do sada!
Slikao sam ga detaljno, u toj mapi s fotkama bi trebalo pisati "Uznemirujući sadržaj" :)

-farban cijeli auto, s tim da se vidi kako boja doslovce curi na pojedinim dijelovima (kad se recimo otvore vrata)
-unutra je sav izgreban, kao da nekome kažete: evo ti šarafciger i ogrebi što god hoćeš (doslovce tako izgleda, ne pretjerujem)
-krov ima dvije velike rupe, mora se odmah mijenjati
-jedina dobra točka auta su kožna sjedala, koja su nova (nisu originalna, naknadno su dodana).

Kad sam vidio u kakvom je stanju, nisam htio pitati niti za vožnju. Ali, ako se nekome da sve to srediti (i ako je motor u OK stanju), onda je dobra prilika, s obzirom na prepovoljnu cijenu. Langhart iz okolice Rijeke (auto salon u kojem je auto bio kad sam ga išao gledati) je tada tražio 11.000 eura, ali dao bi ga za 10.000 eura.
Pitanje je koliko su kilometri točni (kad sam ga ja gledao, imao je 32.000 km, a to je bilo prije nekoliko mjeseci). Sad vidim da ima 51.500 km. Tko zna s koliko je kilometara uvezen iz Amerike.

Po meni, auto vrijedi 7.000-8.000 eura i onda ga treba srediti, uz dosta ulaganja.

Jedino je pitanje kakvo je stanje motora i da li je auto lupan, s obzirom da je nakon 2 godine uvezen iz Amerike.
NB FL Magic
ZG*1538-BJ
Titan siva colour

#35
Znači to je ta s tim žutim sranjem na braniku šta se vrtila po oglasniku prije mjesec-dva-tri...
evo što sam ja dobio na mail:

"Pozdrav! Auto je kod mojih roditelja. Sada sam bio kod njih i da sam znao poslikao bih unutrašnjost motornog prostora. Motor je 100% ok. Garantiram!!! Cijena? Bolje da ga prodam nego da stoji. I sami znate da je recesija. Tko ima puno love kupuje novo a tko ne najjeftinije za 1000-2000 eur! Auto je odjavljen. Krov je malo popucao i jedna lampica od xenona je pregorila. Imam broj tel od dečka od kojeg ih nabavljam. cijena je 60-70 kn pa mogu to riješiti. vidio sam prije par dana pa nisam našao vremena da zamijenim. "

Znači u načelu, prilika koja to baš i nije. :)
OS-142-HE

#36
Po tko zna koji put se pokazalo da bajke ne postoje nego samo oni koji u njih vjeruju. Svaka cijena ima razlog zašto je takva, bez obzira na izgovore tipa recesija i sl.. Osobno gledajući dosta miata mogu reći da ako je miata u lošem stanju onda je to stvarno jako loše stanje (uglavnom su takve, dobrih se prodaje malo), kao uostalom i kod drugih starijih auta sportske orjentacije (nekad je to i samo sportski izgled). Dobru miatu treba platiti ili odustati od nje jer djelovi za nju u načelu nisu jeftini (osim elementarnog potrošnog materijala što je manje više ok cijena), a neke se stvarno ne isplate popravljati jer ne znaš od kud bi krenuo. Baš ovo ljeto naišao sam na jednu tip-top nbfl u Baškoj Vodi, dugo stajala u garaži nakon smrti vlasnika... Kvaka 22, obitelj ju ne želi prodati ni pod razno, pogotovo jer će doći dilkan i reći da takvih ima i za siću... Pa kupi brate onda tu za siću kad ti je dobra...! :lol: ;)

#37
Kruno, daj posalji koju fotku ak imas te detalje, ako nije bila jace udarena dalo bi se ostalo srediti. Vjerujem da bi cijena isla jos dole ako bi se to sve ukazalo tipu.

#38
nik wrote:Baš ovo ljeto naišao sam na jednu tip-top nbfl u Baškoj Vodi, dugo stajala u garaži nakon smrti vlasnika... Kvaka 22, obitelj ju ne želi prodati ni pod razno, pogotovo jer će doći dilkan i reći da takvih ima i za siću... Pa kupi brate onda tu za siću kad ti je dobra...! :lol: ;)
Do tell - motor, godina, boja, km, posebna obiljezja...?

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#39
sash wrote:
nik wrote:Baš ovo ljeto naišao sam na jednu tip-top nbfl u Baškoj Vodi, dugo stajala u garaži nakon smrti vlasnika... Kvaka 22, obitelj ju ne želi prodati ni pod razno, pogotovo jer će doći dilkan i reći da takvih ima i za siću... Pa kupi brate onda tu za siću kad ti je dobra...! :lol: ;)
Do tell - motor, godina, boja, km, posebna obiljezja...?

Sasa
Posebno obilježje je da je iznimno dobro stanje, ali i to je nebitno jer se ne prodaje, ali htio sam samo reći da kad bi se prodavala za mene vrijedi puno više od NC modela. Obzirom da to nije tržišno razmišljanje i da u HR postoji valjda par osoba koje znaju cjeniti auto prema modelu, a ne prema što novijem modelu, onda prava vrijednost pada u vodu. Ja jednostavno razmišljam tako jer mi NC nema onaj old school roadster feeling i dobru upravljivost kao NA i NB, posebno NBFL.

#40
Joj, razlika između Nb i NB FL u upravljivosti je nikakva. Pošto sam imao i jedan i drugi auto, ne razumijem kako netko može tvrditi da je upravljivost kod NB FL bolja. It's the same God damn car. Razlike u krutosti karoserije ima ali toliko sitno da moraš biti freak da to primjetiš. A ako ćemo već o upravljivosti, niti jedna kasnija Miata nije upravljiva kao NA i to je činjenica i osjetit će svatko tko ju je probao voziti.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#41
nik wrote: Posebno obilježje je da je iznimno dobro stanje, ali i to je nebitno jer se ne prodaje, ali htio sam samo reći da kad bi se prodavala za mene vrijedi puno više od NC modela. Obzirom da to nije tržišno razmišljanje i da u HR postoji valjda par osoba koje znaju cjeniti auto prema modelu, a ne prema što novijem modelu, onda prava vrijednost pada u vodu. Ja jednostavno razmišljam tako jer mi NC nema onaj old school roadster feeling i dobru upravljivost kao NA i NB, posebno NBFL.
Istina, NB je puno bolja za vožnju, ali ja sam kupio NC iz vrlo jednostavnog razloga - jednostavno NE STANEM u NB. Visok sam nekih 192 - 193 cm, i na knap stanem u NC (gas je pomaknut a možda i spustim malo zic ovih dana) a u NB se mučim... noge skvrčene, glava viri visoko iznad vjetrobrana, neudobno i loše izgleda

ali volan je direktniji, možeš se rukovat s cestom... jedino NC ima veći moment i bolje povuče ispod 4500 okretaja.
2006 NC 1.8, črlena

#42
nik wrote: Posebno obilježje je da je iznimno dobro stanje, ali i to je nebitno jer se ne prodaje...
OK, jasno, ne prodaje se SAD to si napisao, ali mozda ju mogu spremiti negdje u zapecak uma ako me zaintrigira motor, boja, km, godina i slicno...?

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#43
Unutarnji retrovizor je "procvjetao":
Image


Image


Image


Image


Image


Ručica mjenjača sva potrošena:
Image


Ogrebotine po cijelim vratima:
Image


Image


Image


Puknuti krov:
Image


Image


Image
NB FL Magic
ZG*1538-BJ
Titan siva colour

#44
bojan wrote:Joj, razlika između Nb i NB FL u upravljivosti je nikakva. Pošto sam imao i jedan i drugi auto, ne razumijem kako netko može tvrditi da je upravljivost kod NB FL bolja. It's the same God damn car. Razlike u krutosti karoserije ima ali toliko sitno da moraš biti freak da to primjetiš. A ako ćemo već o upravljivosti, niti jedna kasnija Miata nije upravljiva kao NA i to je činjenica i osjetit će svatko tko ju je probao voziti.
Ja tu veću krutost karoserije kod NBFL osjetim, ona je za četvrtinu kruća od NB, nije to baš malo i odražava se na još bolji handling. Kočnice nisu iste i upravljač je još direktniji. Nije to ništa puno, ali razlika postoji. A da je handling NA najbolji vjerujem, vozio sam samo jednu u dosta lošem stanju, ali da se primjetiti da je to bio poseban auto. Razvoj klasične miate završava sa NBFL i zato je logično zaključiti da je ona najsavršenija. NC je puno drugačiji auto, dobar ali drugačiji i po pitanju onoga što je uvela prva miata u stvari lošiji. Ovisi što kome treba i kako tko doživljava aute.
Jedina mana NB/NBFL je nedostatak snage. Meni se puno ljudi miče i daju desni žmigavac na otvorenoj cesti čim me vide, jer sude po izgledu (nisko, porsche look optika farova na NBFL...), ali najčešće je moj auto po pitanju snage i eksplozivnosti u biti sporiji od njihovog, pogotovo na dugim uzbrdicama...pa je to smješna situacija. Potpuni nesklad vizualnog dojma i snage. No, s vremenom mi je to prestalo biti bitno kod miate.

#45
magic_kruno wrote:Unutarnji retrovizor je "procvjetao":
Image


da nebi bilo cvjetanja od sunca

eto moje ''čarape'' za krov :)
Image
cron