#31
Sad sam ga zvao, cini se sve ok s autom, odjavljen je, jedino je za americko trziste, ima u miljama cajgere. Idem za vikend u RI pa cu ga pogledati.
Moderators: Marko8, mcclarion, miataoldschool, Inkspot, pavich
Do tell - motor, godina, boja, km, posebna obiljezja...?nik wrote:Baš ovo ljeto naišao sam na jednu tip-top nbfl u Baškoj Vodi, dugo stajala u garaži nakon smrti vlasnika... Kvaka 22, obitelj ju ne želi prodati ni pod razno, pogotovo jer će doći dilkan i reći da takvih ima i za siću... Pa kupi brate onda tu za siću kad ti je dobra...!![]()
Posebno obilježje je da je iznimno dobro stanje, ali i to je nebitno jer se ne prodaje, ali htio sam samo reći da kad bi se prodavala za mene vrijedi puno više od NC modela. Obzirom da to nije tržišno razmišljanje i da u HR postoji valjda par osoba koje znaju cjeniti auto prema modelu, a ne prema što novijem modelu, onda prava vrijednost pada u vodu. Ja jednostavno razmišljam tako jer mi NC nema onaj old school roadster feeling i dobru upravljivost kao NA i NB, posebno NBFL.sash wrote:Do tell - motor, godina, boja, km, posebna obiljezja...?nik wrote:Baš ovo ljeto naišao sam na jednu tip-top nbfl u Baškoj Vodi, dugo stajala u garaži nakon smrti vlasnika... Kvaka 22, obitelj ju ne želi prodati ni pod razno, pogotovo jer će doći dilkan i reći da takvih ima i za siću... Pa kupi brate onda tu za siću kad ti je dobra...!![]()
Sasa
Istina, NB je puno bolja za vožnju, ali ja sam kupio NC iz vrlo jednostavnog razloga - jednostavno NE STANEM u NB. Visok sam nekih 192 - 193 cm, i na knap stanem u NC (gas je pomaknut a možda i spustim malo zic ovih dana) a u NB se mučim... noge skvrčene, glava viri visoko iznad vjetrobrana, neudobno i loše izgledanik wrote: Posebno obilježje je da je iznimno dobro stanje, ali i to je nebitno jer se ne prodaje, ali htio sam samo reći da kad bi se prodavala za mene vrijedi puno više od NC modela. Obzirom da to nije tržišno razmišljanje i da u HR postoji valjda par osoba koje znaju cjeniti auto prema modelu, a ne prema što novijem modelu, onda prava vrijednost pada u vodu. Ja jednostavno razmišljam tako jer mi NC nema onaj old school roadster feeling i dobru upravljivost kao NA i NB, posebno NBFL.
OK, jasno, ne prodaje se SAD to si napisao, ali mozda ju mogu spremiti negdje u zapecak uma ako me zaintrigira motor, boja, km, godina i slicno...?nik wrote: Posebno obilježje je da je iznimno dobro stanje, ali i to je nebitno jer se ne prodaje...












Ja tu veću krutost karoserije kod NBFL osjetim, ona je za četvrtinu kruća od NB, nije to baš malo i odražava se na još bolji handling. Kočnice nisu iste i upravljač je još direktniji. Nije to ništa puno, ali razlika postoji. A da je handling NA najbolji vjerujem, vozio sam samo jednu u dosta lošem stanju, ali da se primjetiti da je to bio poseban auto. Razvoj klasične miate završava sa NBFL i zato je logično zaključiti da je ona najsavršenija. NC je puno drugačiji auto, dobar ali drugačiji i po pitanju onoga što je uvela prva miata u stvari lošiji. Ovisi što kome treba i kako tko doživljava aute.bojan wrote:Joj, razlika između Nb i NB FL u upravljivosti je nikakva. Pošto sam imao i jedan i drugi auto, ne razumijem kako netko može tvrditi da je upravljivost kod NB FL bolja. It's the same God damn car. Razlike u krutosti karoserije ima ali toliko sitno da moraš biti freak da to primjetiš. A ako ćemo već o upravljivosti, niti jedna kasnija Miata nije upravljiva kao NA i to je činjenica i osjetit će svatko tko ju je probao voziti.
magic_kruno wrote:Unutarnji retrovizor je "procvjetao":
da nebi bilo cvjetanja od sunca
eto moje ''čarape'' za krov