#2
Bravo za izvrstan ukus, mala prednost bezvremenskom remek djelu u okliku alfe :D , ali i ova druga dva su za prste polizat! Ako kaj čujem javim.

#3
Pa i ja natežem prema spiderici, neke sam pogledao već - što se njih tiče, bilo koja generacija mi je o.k. osim treće...

#4
Šta je sa Mecom? To ti nije dovoljno? Kao veliki ljubitelj Alfe Spider i bivši vlasnik Berline moram reći da sam se totalno razočarao kada sam vozio Spidericu seriju 2 u savršenom stanju.
Naravno nisam se razočarao motorom (1750) i mjenjačem, ali uvijanjem karoserije i flexanjem iste jednostavno sam uvijek očekivao više od tog auta.
Marko koji je bio vlasnik iste 20 godina, ju je restaurirao savršeno, ali kao što on kaže GTV-ejka serije 105 (1750 GTV ili Juniorka kako krivo u hr nazivaju taj auto) je 5 puta bolji izbor.
A da ne govorim o Porsche-u 911 iz istog perioda koji je platio samo 2k eura više nego što je Spidericu prodao, je po mom vozačkom iskustvu jedno 10 kategorija ispred tog auta. (taj 911 iz 1974. je nadišao apsolutno svako moje očekivanje)
Mislim znam da si vozio Spidericu i nadam se da ćeš naći odgovarajuću (imaš u oglasniku seriju 4, ne znam kakva je), ali mene je vozački taj auto baš razočarao.
Kao i moj bivši XKR, totalno je auto sve ono što ne volim kod auta, dok je novom vlasniku fenomenalan u svakom pogledu. Ali e-type (hvala bogu) je sve ono što sam i očekivao da će biti.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#5
Mečka je tu da ostane, niš se ne prodaje, nadam se nikad ;)
Jednostavno želim imati i provati još štošta, kad već ne mislim kupovati nove aute, barem ću se svako toliko počastiti sa nečim starim...
A nešto staro po mojim trenutačnim afinitetima je ( ili alfinitetima) nekakav talijan li englez klasičnog kova.

Možda je to uvijanje karoserije do četvrte generacije spiderice rješeno, a i da nije, neće mi bit niš manje atraktivna - prihvaćam je sa svim svojim prednostima i nedostacima.

Vidjeti ćemo.

#6
Stara spiderica je skulptura, potpino nebitno što za današnje pojmove struktura karoserije nije baš najbolja... To je auto za uživanje i lagani cruising. I baš ju je lijepo vidjeti na cesti, em je rijetka egzotika em je klasik, i naravno da je crvena (srebrena i bijela mogu proći, ali za alfu je crvena zakon).

#7
nik wrote:Stara spiderica je skulptura, potpino nebitno što za današnje pojmove struktura karoserije nije baš najbolja... To je auto za uživanje i lagani cruising. I baš ju je lijepo vidjeti na cesti, em je rijetka egzotika em je klasik, i naravno da je crvena (srebrena i bijela mogu proći, ali za alfu je crvena zakon).
Ja ju nisam uspoređivao sa modernim autima nego sa clasicima iz njenog vremena, a uostalom salsoul će to najbolje znati pošto vozi panzerwagen SL-a.
I da slažem se auto fenomenalno izgleda, obožavam ga od sedme godine kada sam prvi put gledao Diplomca, ali vozački je ispod očekivanja u odnosu na moju Alfu Berlinu iz 69' od koje sam očekivao da će biti puno bolja, jednostavno nije. Marko je svoju nakon 20 godina i prodao radi nezadovoljstva uvijanjem karoserije i kupio si 911 istog godišta koji je meni vozačka Nirvana u usporedbi sa Spidericom ili bilo kojim modernim autom. Bolji je od svega što sam vozio, a novčano je bio samo 2k eura više od Spiderice.
That's it just my thoughts, a Salsoul će si kupiti ono što njemu najviše paše naravno.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#8
To da je 911 legenda nema zbora, teško se tome išta može približiti. To je neka druga priča, samo mi se čini da je spiderica financijski dostupna, a 911 ne (doduše tržiušta kod nas nema niti za jednog niti za drugog). Osim iznimno kao što kažeš da si ti jeftino kupio 911. Spidericu nisam vozio, ali niti ne očekujem ikakve čisto vozačke strasti od nje. Ona je jeben vizualni doživljaj, a u krevetu klada, ma koga briga... :lol: Međutim, u životu me je nebrojeno puno puta više auta razočaralo, a rijetki ugodno iznenadili, uglavnom jeftini i relativno neugledni primjerci stare škole.

#9
Da ne otvaram novu temu, montirao sam vratne panele od FL-a, tako da su ostali stari.
Lijevi je još iskoristiv, ustvari njegovi sastavni dijelovi, dok od desnog je većina stvari u banani.
Poklanjam te pizdarije - pick up only za sada, jer sam jebeno zauzet.

#12
Bump, nakon podužeg vremena...

U ovih par mjeseci sam se svačega nagledao, napravio dosta kilometara ali nisam ništa kupio...tako da još tražim vozilo, AR spider ispada iz igre, ograničio sam se na mgb-a, 124 spider i sl.

#13
Salsoul-mx5 wrote:Bump, nakon podužeg vremena...

U ovih par mjeseci sam se svačega nagledao, napravio dosta kilometara ali nisam ništa kupio...tako da još tražim vozilo, AR spider ispada iz igre, ograničio sam se na mgb-a, 124 spider i sl.
Zakaj je spiderica ispala iz igre? Teško za naći ili...?

#14
Ma jednostavno mi je ispala iz igre, tako da ću se držati ovog dvojca.

Naravno, još ulaze u obzir neka slična vozila tipo peugeot 504 cabrio ili buba karmann cabrio.

#15
Salsoul-mx5 wrote:Ma jednostavno mi je ispala iz igre, tako da ću se držati ovog dvojca.

Naravno, još ulaze u obzir neka slična vozila tipo peugeot 504 cabrio ili buba karmann cabrio.
A uvoz izvana?
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-
cron