#17
Podravec wrote:
DarioZg wrote:Pratim oglase vec duze vrijeme za par vrsta autiju i uglavnom vecina miata je vec dugo po oglasima, do sada sam primjetio 3-4 da su nestale iz oglasa, od toga znam za jednu 1.6 2001 kojoj je bila cijena 3500e (tu sam zakasnio doslovce pola sata :x ) onda je bila jedna crna iz Rijeke koje vise nema u oglasu, to je prodavala neka auto kuca i jedna srebrna 1.6NB FL ako se ne varam iz Zupanje za 5500e je bila u oglasniku i mislim daj e to sve od negdje 10. mjeseca.
Miata iz 2001. za 3500€ je sigurno u katastrofalnom stanju.Realna cijena takvog auta bi trebala biti oko 5000€ ako je u dobrom stanju.Tako da zaboravi takve smiješne cifre jer ćeš se gadno zeznuti.
Potpisujem.
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#18
Podravec wrote:Pitanje za josepha
Kolko bi došao taj servis na tvojem autu sa izmjenom zupčastog?
Bila je tema na forumu o cijeni velikog servisa.
U Mazdi je cca 6-7 tisuca ako se ne varam, dok je u svom aranzmanu kod lokalnog mehe i sa dijelovima kupljenim van Mazdine mreže cca 2000 kuna.
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#19
nik wrote:Dakle pavich i ostali, da nesto bude jasno, znam jer sam pola godine tražio svoju kad sam ju kupovao, problem broj jedan je ne što se ne može dobiti miata za male (ili za katalog relane) pare, nego ta što je nemoguće dobiti za male pare išta što nije krš (dakle KRŠ - smeće). Ono što sam vidio da se prodaje, a ima ih i sa ovog foruma, ne da nije za vozit nego bi mene bilio sram to nekome uvalit. Dakle, ako netko misli kupit auto, pogotovo ovakav koji privlači svakakvu klijentelu, a da je stariji od par godina, a da još i valja mora to i platiti. Dakle, zaboravi katalog ili ga se drži i kupi smeće, jebiga... I ovce i novce ima samo u reklami za tele 2, u praksi nikad i nigdje, pogotovo kod auta.
Yeap, kataloški gledano Miata NA bi trebala koštati 100 EUR, ali nije baš tako.
Roadsteri gube cijenu do neke granice i onda je više uopće ne gube, nego takva ostaje desetak godina, a tada prelazi u domenu oldtimera i samo može koštati više.
Mislim da je za Miatu bilo kojeg izdanja (NA ili NB) donja granica cca 4500-5000 EUR
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#20
Inkspot wrote:
nik wrote:Dakle pavich i ostali, da nesto bude jasno, znam jer sam pola godine tražio svoju kad sam ju kupovao, problem broj jedan je ne što se ne može dobiti miata za male (ili za katalog relane) pare, nego ta što je nemoguće dobiti za male pare išta što nije krš (dakle KRŠ - smeće). Ono što sam vidio da se prodaje, a ima ih i sa ovog foruma, ne da nije za vozit nego bi mene bilio sram to nekome uvalit. Dakle, ako netko misli kupit auto, pogotovo ovakav koji privlači svakakvu klijentelu, a da je stariji od par godina, a da još i valja mora to i platiti. Dakle, zaboravi katalog ili ga se drži i kupi smeće, jebiga... I ovce i novce ima samo u reklami za tele 2, u praksi nikad i nigdje, pogotovo kod auta.
Yeap, kataloški gledano Miata NA bi trebala koštati 100 EUR, ali nije baš tako.
Roadsteri gube cijenu do neke granice i onda je više uopće ne gube, nego takva ostaje desetak godina, a tada prelazi u domenu oldtimera i samo može koštati više.
Mislim da je za Miatu bilo kojeg izdanja (NA ili NB) donja granica cca 4500-5000 EUR
potpis.
Ja sam promatrao oglasnik 3.5 godine (par puta tjedno, skoro ga za homepage nisam stavio), pogledao 4 sve skupa od kojih su 3 bile sumnjive cijene i morala. U ta tri slučaja su ljudi držali do miate kao do golfa 2, a 4. je trebalo platit i tako je na kraju i završilo. U 3.5 godine 80% miati je ostalo neprodano.

Ovce i novce samo u tele2 reklami, tu se slažem. ;)
Zelena NB FL *ŠI-627-EZ*

#21
Zaboravljate na jos jednu bitnu (zalosnu) cinjenicu, a ta je da ponekad vlasnicima treba cash. Nitko sretniji od mene da ne moram prodat svoju ali nazalost to trenutno nije realno. Daleko od toga da je u savrsenom stanju, no te stvarcice se bez problema se bez problema srede uz manje ulaganje (zato i jest fer snizitici cijenu za trosak stvari koje treba napraviti na autu). Ali kad nemas para - nemas, mozes se da ne kazem sta :-D
ZG6303BK srebrna NB

#22
I mislim da nije fer sto smo covjeku ovako zaspamali topic, bilo bi dobro kad bi moderator izdvojio u zasebnu temu...
ZG6303BK srebrna NB

#23
Podravec wrote:Miata iz 2001. za 3500€ je sigurno u katastrofalnom stanju.Realna cijena takvog auta bi trebala biti oko 5000€ ako je u dobrom stanju.Tako da zaboravi takve smiješne cifre jer ćeš se gadno zeznuti.
U kakvom stanju je bila nemam pojma, buduci da ju nisam stigao otic pogledat, a nije se kasnije ni pojavila nigdje u oglasniku kao npr ova http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-mx-5- ... as-4572035 koja se prodavala po 5500 i nakon sto je nestala iz oglasnika za 10ak dana se pojavila kod drugog prodavaca tj prije bi rekao preprodavaca za 6500. Kazes da je realna cijena 5000e, a vjerujem da se za 1500e moze dovesti u jako dobro stanje, vjerojatno i bolje nego sto su ove koje se vrte oko 5000e. Ustvari stanje auta je malo subjektivan pojam, buduci da netko zeli auto kao iz salona, dok je nekima bitno da su mehanika i motor OK, sve ovisi tko sto preferira. Svaki auto treba dobro pregledat, bez obzira na cijenu i vizualno stanje i ako prodavac ne pristaje da auto odvezemo kod mog mehanicara o mom trosku onda vise nemam o cem s njim razgovarat taman da je auto neznam koliko povoljan.
Buduci da i sam vozim hondu i clan sam honda club i honda fan club foruma znam sve o tome kako svi hvale forumske aute, a ostalo proglasavaju grobljem, ima groblja i po forumima, a ima dobrih autiju i van foruma ;) Cijene diktira trziste, koliko prodavac trazi i koliko je kupac spreman platit, kupcu ce uvijek biti puno, prodavacu ce uvijek biti malo :)

#24
Tu po 3.5k eura je kupio moj prijatelj, i ja sam mu pogledao auto nakon kupnje. Auto je vrlo ok, pogotovo za te novce, vidio sam gorih i za 5k eura.
A generalno cijene Swifta i Miate se ne mogu usporedjivati. Swift je obican auto (dobar), a Miata je institucija, classic u rangu sa Porscheom 911 993 i Alfom Spider Duetto. Ne govorim tu o snazi nego koliko je auto znacajan za svijet. U normalnom svijetu, postenog 993 ne mozes naci ispod 25-30k eura i ta cijena ce samo rasti. Tako je isto i za Miate ocekivati da kod nas ne idu ispod 5k eura. I spsolutno bi radije uvijek kupio 10 godina staru Miatu nego 2 godine stari Swift. Jednostavno nije uopce moguca usporedba tih auta. Kada je bio novi npr. Z4 je vrijedio 50% manje nego serija 7, danas Z4 vrijedi vise. Naravno sedmica je samo auto dok je Z4 future classic. Mislim da je danas najbolje vrijeme za kupovinu Miate, a najgore za prodaju.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#25
sve to stoji, slažem se, i trebaju vrijediti, ali mislim da još uvijek nisu dosegle taj status klasika, pogotovo nb, da se može tražiti gotovo iznos pola nove..
Samo to. Upravo to pokazuje činjenica da većina stoji u oglasniku godinama, prodaju se samo kad prodavačima zagusti i spuste cijenu na neku prihvatljivu razinu.

#26
A steal of the century u hr., je Rx-8. Posto sam imao dvije, mogu samo reci, takav auto za upola nizu cijenu od konkurencije. Amazing.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#27
Da, mene cak i zebe malo rx8, to je TAKO LIJEP auto, a tako jeftin ovih dana :-D
Gas, niža, plot, hiža.

ZG-1337-GG

#28
Stiv wrote:Da, mene cak i zebe malo rx8, to je TAKO LIJEP auto, a tako jeftin ovih dana :-D


Jako je jeftin ako ima blizu 160000 km! :-D Pitam se zašto!? :-D

#30
pavich wrote:hahaha, i ja sam ga gledao, al prevagnula je želja za otvorenim krovom.

i što manje servisa. :lol: :lol: :lol:
Mudra odluka!!!! :)
cron