K: Auto :)

#1
Da stavim cisto reda radi, mozda neko zna nekog ko prodaje nesto u nekakvom dobrom stanju :-D

Imam cca 20k kn na raspolaganju, treba mi nesto velicine 323ojke sedan (ili vece), s 5 vrata, ne starije od '98. Primam preporuke na sto ciljati (moze bilo koja marka vozila), te ako znate za neki dobar primjerak od poznanika, sjetite me se :smt006
ZG6303BK srebrna NB

#2
Bog,
imao sam ja 323f 2003
inace ta serija se proizvodila od 98 do 03
(http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Fami ... .932003.29)

imho podcjenjen automobil
jako prostran i pouzdan

pripaziti na:
servo pumpa
mulde
diskovi
senzori airbag-a (pogotovo od 2001 nadalje)
standardno ...

traziti:
probaj naci neku s jacom opremom kao i kod svih mazdi ove sa slabijom su dosta losije iznutra
ne znam da li trazis benzinca il diesel al mislim da su svi bili prilicno ok motori
1.8 znam da trosi dosta
ja sam imao 1.6, prodali smo ga sa malo manje od 200k - nikakvi problemi

pozz

#3
Svejedno mi je benzinac ili dizelas, glavno da je kolko tolko ocuvan i pouzdan primjerak. Also, da komotno stanu kolica i oprema za klinca u gepek.

Inace, meni super izgledaju te Fice prijasnje generacije :-D
ZG6303BK srebrna NB

#4
Vex wrote:Inace, meni super izgledaju te Fice prijasnje generacije :-D
IMHO najljepse Fice su one s pocetka 1990tih (BG) i njihov "facelift" (BA).

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#6
ovo ti je parsto eu preko ali mislim da vrijedi.

Proizvođac: Hyundai
Model: Elantra

Obujam: 1600
Snaga motora:79kW
Pogonsko gorivo: benzin

Godina proizvodnje: 2000
Registriran do: 03.03.2011
Trenutna kilometraza: 125000

Vlasnik: 2
Servisna knjiga:
Garažiran:
Dodatna oprema: klima, 2x airbag, el. podizaci, MP3 USBrec radio...

Cijena: 3200€
Kontakt: 098 976 46 93
Napomena: Na autu su zimske gume i jedini razlog prodaje je sto smo skupili 5 auta doma pa je postao višak.

#7
Haha ovo je bio drugi auto koji sam mu htio preporuciti.

Takodjer podcjenjen u odnosu na konkurenciju.
Imho jedini downside kod elantre je izgled unutrasnjosti.

Jos da je ona s 5-im vratima te su mi ljepse...

#8
Zapravo imam vec na oku Elantre i Accentove kao opciju (cak sam se na Hyundai forum regao :-D)

5 vrata je pod obavezno, zaboravih napomenut.
ZG6303BK srebrna NB

#9
BJ ima najveci problem sa rdjom, na kojim sve mestima se pojavljuje to nije normalno.
Kod sedanke i kod eFice treba obratiti paznju na donju ivicu vrata, rubove, sajtne, 5. vrata ili gepek (zavisi dal' je S ili F, al isti papak), zatim unutrasnja stranja prednjih krila, ivice haube.
Proveriti da li u gepeku ima vode, desava se da ulazi, a da nema kuda da izadje (?!?).
Kod benzinaca treba najvise paznje obratiti na bobine, jer su skupe za zamenu, a ako neispravno rade, zapuse katalizator na izduvnoj grani (ima dva katalizatora), pa auto moze da krene da pregreva i zezne dihtung glave motora (drugaru se to desilo).
Dizel nije klasican, a nije ni komon-reil, to je neko Mazdino prelazno resenje, tako da se oslanja na par vakuuma i nesto malo elektronike. Turbina dobro pregledati, a pre svega Denso pumpu visokog pritiska kod koje je najcesci kvar gornji ventil (sada je oko ~170e, ranije bio mnogo vise), ali moze da otkaze i donji. Obavezno proveriti creva, jer ako popuste selne curi nafta i nagriza donje crevo koje ne postoji zamensko, vec se mora uzeti original (oko 50ak evra).
Trap im je solidan, sponice su najslabija karika, ali to opet zavisi od kvaliteta zamenskog dela za koji se odlucis.
Kvalitet enterijera je ok, ali se volan jako brzo izlize ili nabubri, gde se stavlja kljuc u bravu se isto brzo izlize. Vozacko sediste ne bi trebalo da pokaze znakove slabljena do nekih 150k km, mada to dosta zavisi i od vozaca. Imaju problem i sa senzorom airbag-a u sedistu suvozaca, zamena je skupa, ali i kvar nije toliko cest (srecom).

To je ono sto mi pada napamet odmah, posto vozim jednu sedanku 1.6 iz 2001, a pre toga sam imao eFicu dizel iz iste godine, obe bele :)
www.bud3.net

#10
Vex wrote:Zapravo imam vec na oku Elantre i Accentove kao opciju (cak sam se na Hyundai forum regao :-D)
Bolja polovica me je obavijestila o tome ;) mislio si da ces proci skrivecki, jelda? :smt023
Vex wrote:5 vrata je pod obavezno, zaboravih napomenut.
Roger Wilco.

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#11
sash wrote: Bolja polovica me je obavijestila o tome ;) mislio si da ces proci skrivecki, jelda? :smt023
Ojebemti koja dousnicka mreza :-D.
Zasto bi se skrivao, pa ne prodajem miatu... Ne mogu se rastati od nje tako brzo :-D
ZG6303BK srebrna NB

#12
Ma zaboravi te korejske i japanske rage. Ako ti treba auto za family i grad, Fiat Punto 1.9JTD druge generacije. U mojoj obitelji je već 8 godina, kupili smo ga novoga i imam samo pohvale za taj auto. Ima više prostora od bilo kojega od tih auta, dobro izgleda, a opet je relativno mali. Classic case je velikoga motora u malom i laganom autu tako da je extra fun po gradu. Meni osobno je za grad draži i od Miate, Z4 ili Jaguara. Za grad je bitan moment, a taj ga auto ima koliko hoćeš pošto je turbak. S obzirom da je to 1.9JTD kojega su u Alfi navrtili na 150ks (sa 16ventila i dvije bregaste), u ovome izdanju je apsolutno neopterećen. Dakle najbitnije od svega u 112k km koje smo napravili, apsolutno ništa nije riknulo niti je mijenjano (niti jedan amortizer, opruga, spona ili bilo šta drugo), ne potroši niti kap ulja između servisa (svakih 10k km). Potrošnja u gradu napominjem je 7 litara normalne vožnje, 8 ako divljaš (van grada 5-6). Tko god ga je probao voziti se oduševio i nije mogao vjerovati kako ide jer povuče 190 kao iz praćke ima puno kraći mjenjač nego benzinac. Ali ako kupuješ samo JTD, zaboravi benzince ili ovog običnog dizela. I servisiraš ga kod Valenčića za bakšiš. I neka mi samo proba netko reći išta protiv talijanskih auta, jer su to daleko najbolji auti trenutno po omjeru uloženo-dobiveno. Na "extra kvalitetnom" 50k eura (cijena novoga) Z4 mi je riknuo podizač stakla, na Puntu naravno u 8 godina nije, a i da je bi to koštalo 20kn za promijeniti a ne 1600 kao na Bmw-u. A japanski auti, a pogotovo korejski osim naravno izuzetaka su takva hrpa dosadnih govana za voziti da bih radije vozio motokultivator nego većinu japanskih limuzina.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#13
bojan wrote:Ma zaboravi te korejske i japanske rage. Ako ti treba auto za family i grad, Fiat Punto 1.9JTD druge generacije. U mojoj obitelji je već 8 godina, kupili smo ga novoga i imam samo pohvale za taj auto. Ima više prostora od bilo kojega od tih auta, dobro izgleda, a opet je relativno mali.
Cek, oces rec da u Puntu ima vise mjesta od Elantre :-D

Za JTD Punta ne mogu nista pricat, al frendica je imala benzinca (prve generacije) i nije se usrecila.

Ubrzanje, brzina i ostalo apsolutno nebitno. Miata je za gust, ovo ce bit samo od tocke A do tocke B.

I otkad su japanci rage :shock: :-D
ZG6303BK srebrna NB

#14
Vex wrote:
bojan wrote:Ma zaboravi te korejske i japanske rage. Ako ti treba auto za family i grad, Fiat Punto 1.9JTD druge generacije. U mojoj obitelji je već 8 godina, kupili smo ga novoga i imam samo pohvale za taj auto. Ima više prostora od bilo kojega od tih auta, dobro izgleda, a opet je relativno mali.
Cek, oces rec da u Puntu ima vise mjesta od Elantre :-D

Za JTD Punta ne mogu nista pricat, al frendica je imala benzinca (prve generacije) i nije se usrecila.

Ubrzanje, brzina i ostalo apsolutno nebitno. Miata je za gust, ovo ce bit samo od tocke A do tocke B.
I otkad su japanci rage :shock: :-D
Apsolutno mislim da u Puntu ima više mjesta, ajde napravi 1000 litara u Elantri, mislim da no chance. Takodjer da se vozim u Elantri stvarno bih se osjećao kao teški jadnik znajući da sam u tako dosadnom i ružnom autu, i vjerovatno bih polako uvenuo znajući da za iste novce mogu npr. kupiti svoju bivšu Alfu Berlinu iz 68' koja je prava limuzina sa 4.5 metara a fun factor sa tim 1750 all aloy motorom je neprocjenjiv. Kako je tip koji ju je kupio rekao, u poslu ne mogu birati pa vozim novi ružni i dosadni passat, ali u privatnom životu mogu birati pa sam odlučio uživati i tako je sebi kupio Guliu a ženi moju Berlinu za po gradu i za 7k eura (3+4) je dobio fantastične aute. Ne mogu si jednostavno pojmiti kako ti kao osoba koja vozi vjerovatno jedan od najboljih auta ikada napravljenih može razmišljati o kupovini vjerovatno the dullest car on earth. A što se tiče Punta jedinice ja sam sa njime (običan 55S) napravio 234k kilometara i ne mogu si oprostiti što smo ga prodali. Opet auto je bio kod nas od kada je bio nov i nikakvih većih problema sa njime nije bilo, a često sam se znao rasplakati od vjerovatno tolikoga adrenalina kada bih se izganjao sa njime od Rijeke do Zagreba.
I da japanci su rage osim Mx-5, Rx-8, Honde s2000 i sličnih auta. Za mene raga znači auto prema kojemu ništa ne osjećam, odnosno auto koji je samo prijevozno sredstvo. Poanta je da kod talijanskih auta i kada voziš najjadniji i jeftiniji auto iz game uživaš u svakoj sekundi toga iskustva, dok kod Japanaca i posebno Korejaca jedva čekaš da izađeš iz auta.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#15
Kao sto rekoh, bas zato sto imam miatu za gust (nakon apsolutno svake voznje zakljucim da nema sanse da je prodam ako bas ne gori pod petama) nije mi bitno imati nekakve performanse na autu u kojem cu voziti dijete. Naravno, ako mogu imati i jedno i drugo, te jos da je auto velik i udoban - super, ali sumnjam da cu uspjeti naci takav auto koji je ocuvan i koji odgovara mom budzetu. Punto kojeg si spomenuo je od 3,5k € navise koliko sam uspio vidjet na njuskalu.

Sto se alfi tice, onim starima svaka cast, ali ove nove su mi vecinom em ruzne em su notorne po nepouzdanosti.

Na kraju krajeva, cijenim sve prijedloge i misljenja pa tako i tvoje, jer znam da zelite pomoci. No shvati da ponekad ima i drugih prioriteta od osobnog vozackog gusta. Ponavljam, to je vec ispunjeno kod mene u vidu miate :-D
ZG6303BK srebrna NB
cron