Hm, vidim Ivana brani boje NC-a pa se i ja javljam. 
Čudno je to, cijeli život podsvijest brije na roadstera, svijest viče ne i ne i daj se uozbilji. Nikad nisam zapravo i ozbiljno brijao na automobile do svojog nedavnog prosvjetljenja sa 31 g. Sad godinu dana kasnije sam novi čovjek koji je ponovo učio vozit, no ajmo ispočetka. 
Par je krivaca za moju bezuvjetnu ljubav miati, ok i boxteru ali to kasnije; moj frend s golfom gti V koji me i zarazio s pravim automobilima (gti V je jedini golf koji cijenim), zatim j*****i časpois evo, hrvatsko izdanje, koji pršti luđačkim entuzijazmom koji je prezarazan i čak slučan susret s tomuradom u mlinarici koji je frendu s golfom dao savjet u vezi otvaranju traga i zaturu, ej, o čem ovi pričaju, zakon!!! Uglavnom ti i takvi, redovni i slučajni luđaci, u pozitivnom smislu, su utjecali na mene. 
Prije godinu dana na zagreb auto showu sjednem ja u miatu, čavrljam sa zgodnom hostesom i pitam ju za cijenu.  

  i tak mislim si ja pa mozda...
Nakon tog dana obišao skoro sve mazdine salone u zg i nasao u jurkovića jednu spremnu za van, odmah, to je bilo ključno. testni model 1.8 revolution, prosao 2000km, uzimam. 
Tad jos nisam ni znao da je miata tako dobar i bitan automobil, ovo je bilo čisti osjećaj u želucu, leptirići. Nisam ni znao je li dobra, loša, bolja ili gora od NB, samo daj.
Dali mi dobru cijenu, nažicao free alu papučice i odmorište za nogu, kromiranu plastiku za rolbar i 1.5.2008. vozim. 
ostalo je ...sve.
Danas, godinu dana poslije skoro 20k km vožnje većinom vikendom i k****nja kak bolje leži neg gti u zavoju učinili su svoje. 
Bolestan sam i zaražen, nadam se da ću takav i ostati.