#16
Već sam nevoljko počeo i o uvozu razmišljati, kao zadnjoj varijanti.
Nešto sam nanjušio u Italiji, u mojoj relativnoj blizini, poslao neke upite.

Problem je birokratsko rasulo nakon ulaska u EU, pa mi nitko ne zna reći koliko će me doći poseban porez zbog ispušnih plinova t.j. emisije co2.
Za oldtimere ne postoje nikakvi podaci o tome, a ovi iz zavoda za mjeriteljstvo se prave gluhi.

#17
Salsoul-mx5 wrote:Već sam nevoljko počeo i o uvozu razmišljati, kao zadnjoj varijanti.
Nešto sam nanjušio u Italiji, u mojoj relativnoj blizini, poslao neke upite.

Problem je birokratsko rasulo nakon ulaska u EU, pa mi nitko ne zna reći koliko će me doći poseban porez zbog ispušnih plinova t.j. emisije co2.
Za oldtimere ne postoje nikakvi podaci o tome, a ovi iz zavoda za mjeriteljstvo se prave gluhi.
Pa IMHO za oldtajmere ne bi trebalo vrijediti ovo za CO2, jer ako je vozilo staro 50 godina nekako sumnjam da ce uci u EURO5.
Ali ajde, nikako da se nacudim nasoj birokraciji i Apsurdistanu. :-D
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#18
uff evo, nakon godinu dana, ipak sam unesao auto iz Slovenije - skroz sam zadovoljan.
Sad moram još namiriti državu...

Image


Image


može lock.

#19
Vau svaka čast, bit ćeš koristan ljudima za proceduru uvoza. A inače čestitam lijepa 124-ka, 1.7?
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#20
Kod unosa oldtimera ima nekih dodatnih stvarčica, okusim ih na koži pa javim...
Spider je američka verzija sa skromnih 65kw i 1800ccm, meni dovoljno...

#22
Prekrašan je. Kad budem u Istri pingat cu te da ga vidim uzivo...

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)
cron