#121
Da ni meni nije jasno i da je turbak do 250-300 konja opet bi drzala jer ekipa stavlja u 1.6 turbake te getribe ili od 86 rx-7 uz male modifikacije nosaca....

Tako da je ovo moguce zena vozila :twisted: ili neki stari prdonja koji opet kak god vozili nemogu ju pojebat...misterija :-D
DIJELOVI NA i NB
miata 1.6 NA turbo
mx5 1.8 NB turbo

0915829719

#122
miataoldschool wrote:Tako da je ovo moguce zena vozila :twisted: ili neki stari prdonja koji opet kak god vozili nemogu ju pojebat...misterija :-D
Pa tako nekako, ovisi o vozaču - gledao sam jednu s 25.000 km kojoj je mjenjač bio u nevjerojatno katastrofalnom stanju iako ga je "žena vozila samo na posao, od Trešnjevke do aerodroma"...

Saša
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#125
lor wrote:Zna li netko sta je ovo?
http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-mx-5- ... s-14884991
Oglas kaze divna krasna, osiguranje kaze mijenjana getriba
Ako netko za zanima me i kako uopce satares getribu na 70k km
Mnoge nb i nbfl miate su tvornički imale dosta lufta na osovini u getribi, rjetkima je to prošlo na garanciji (ali ipak nekima je pa su dobili novu getribu). Uglavnom to je tak i nije znak da je vozač nužno bio umjetnik rasturač. Mnoge miate i danas imaju taj luft, zato i ima nekih čudnih zvukova na odeđenoj frekvenciji iz getribe i to je za miatu normalno, ne utječe na šaltung.

#126
moguce nik ,ali nebitno govorimo o najjacoj getribi miate znaci 1.8 koje se traze kod turbo upgradeova bas zbog toga kaj mogu podnjet vece opterecenje... Nebitno jel fl ili obican kad je ista getriba, dok 1.6 su slabije i podatnije slamanju luftu itd... moguce je i da tokom proizvodnje su se tolerancije poremetile za određene komade na proizvodnoj traci pa se samim time izbacila serija takvih getriba koje su eventualno s vremenom napravile svoje..uz loseg vozaca jos dodatno dobile po p*c*i gdje nastaje prekomjerena zračnost...luft... :)
DIJELOVI NA i NB
miata 1.6 NA turbo
mx5 1.8 NB turbo

0915829719

#127
miataoldschool wrote:moguce nik ,ali nebitno govorimo o najjacoj getribi miate znaci 1.8 koje se traze kod turbo upgradeova bas zbog toga kaj mogu podnjet vece opterecenje... Nebitno jel fl ili obican kad je ista getriba, dok 1.6 su slabije i podatnije slamanju luftu itd... moguce je i da tokom proizvodnje su se tolerancije poremetile za određene komade na proizvodnoj traci pa se samim time izbacila serija takvih getriba koje su eventualno s vremenom napravile svoje..uz loseg vozaca jos dodatno dobile po p*c*i gdje nastaje prekomjerena zračnost...luft... :)
E pa to je to, samo sam zelio reci kako sam se i sam iznenadio kad sam skužio da je na mnogim miatama prisutan talijanski šlamperaj, ne boli previše ali nije ni da se to očekuje od japanca sa imageom najboljeg ručnog mjenjača koji običan smrtnik može probati.

#128
Mislim da su obe getribe jednako jake.
6 brzinska iz nb fl je trajnija....al ne nuzno i jaca. (zbog uvodenja mazdaspeed turbo modela)
Ne zaboravite da je 5brzinska getriba u b seriji mazdinih dzipova.
Kad nisi divljak 5 brzinska trpi 250 ks lako.
S tim da mislim da je najbolja 5 brzinska nakon 94 god....kad su radili mali redizajn i dodali duple sinkrone za drugu brzinu i jos neka,poboljsanja

Ono sto ubije getribe je clutch kick u driftanju i nagli startevi...malo pripaziti i nema problema bez obzira koju miatinu getribu imali :-D

#129
kowalski wrote:jel ovo onaj splitski Icon koji se prodavao prije cca godinu dana (kratko je bio u oglasniku i vrlo brzo je prodan)?
http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-mx-5- ... s-14984279
Nope, Splitska Icon je ostala u Splitu. Jedan kolega ju vozi, ili ne vozi jer nisam je jos vidio na cesti, od zadnjeg Miata meeta prosle godine u Splitu. Takodjer ima jos jedna Icon u Splitu koja je vjecito parkirana ispred kafica Renato jer vlasnik zivi u blizini. Taj ju vozi kako sam kaze samo po kisi, da mu je onda najveci gust...

Konkretno za ovu iz oglasnika mislim da se radi o jednoj koja se prodavala u okolici Zagreba prosle godine za nekih 6500€ tocno u vrijeme kada se i Splitska Icon pojavila u oglasniku. Posto nije imala klimu nije mi bila zanimljiva, a ova Splitska se prodala isti dan za smijesne novce. Bas sam bio tuzan, ali u dobrim je rukama pa me to tijesi...
Samo se u ratu isplati bit promašen slučaj ;)

#130
Luka-NA wrote:Mislim da su obe getribe jednako jake.
6 brzinska iz nb fl je trajnija....al ne nuzno i jaca. (zbog uvodenja mazdaspeed turbo modela)
Ne zaboravite da je 5brzinska getriba u b seriji mazdinih dzipova.
Kad nisi divljak 5 brzinska trpi 250 ks lako.
S tim da mislim da je najbolja 5 brzinska nakon 94 god....kad su radili mali redizajn i dodali duple sinkrone za drugu brzinu i jos neka,poboljsanja

Ono sto ubije getribe je clutch kick u driftanju i nagli startevi...malo pripaziti i nema problema bez obzira koju miatinu getribu imali :-D
Da, mislim da iole normalni vozač nemre razjebat getribu u nekoj normalnoj kilometraži... kad sam kupovao svoju miatu obišao sam brdo onih razjebanih za koje mi nije bilo jasno kako tako kvalitetno napravljen auto možeš razvaliti, no nakon par godina na ovome forumu mi je jasno da ima brdo nadobudnih racera koji bi razvalili i traktor Tomo Vinković u par dana. Dakle poanta je da ak divljaš, driftaš, šlajfaš itd. sile su ogromne i nema toga što može tako dugo izdržati. Miata za to jednostavno nije predviđena, niti ništa drugo. Mislim možeš ti... al mijenjaj onda pola auta svako malo druže...

#131
Istina....ne razumim ljude koji saltaju tipa ko vin diesel u ff :-D

Neko normalno driftanje ok....(a torsenov diferencijal je dostatan i za ludake)...al izivljanje nad autom to ne trpi ni jedno auto. Cinjenica je da motore i getribe sjebe ekipa koja nema pojma kako motor i getriba funkcioniraju. Jos nesto sta pola ekipe nezna...kad motor dosegne radnu temperaturu...ulju je potrebna jos koja minuta da dosegne svoju optimalnu temperaturu. Al miata NA je pravi pokazatelj kvalitete japanskih autombila 90 tih. Nakon 2002 sve je postalo meeeh.

#132
pa auto je tu da ga razjebes. svaka cast poliranju, chuniranju, servisnim intervalima... al mx5 ak se ne raspadne na 300000km vozis ga jeeeeeebeno krivo.
<---- prodajem oglasni prostor --->

#133
bagi wrote:pa auto je tu da ga razjebes. svaka cast poliranju, chuniranju, servisnim intervalima... al mx5 ak se ne raspadne na 300000km vozis ga jeeeeeebeno krivo.
A kaj ti na znaš da svaka miata kad odvrti 300000 mora da se dalje vozi konstantno u rikverc? :lol: To su konstruktori predvidjeli i zato su napravili onu prekrasnu guzu tak da guza postane prednji dio, ali kažem tek nakon 300000, nema da se netko prošverca ranije..... ;)

#134
nik wrote:
bagi wrote:pa auto je tu da ga razjebes. svaka cast poliranju, chuniranju, servisnim intervalima... al mx5 ak se ne raspadne na 300000km vozis ga jeeeeeebeno krivo.
A kaj ti na znaš da svaka miata kad odvrti 300000 mora da se dalje vozi konstantno u rikverc? :lol: To su konstruktori predvidjeli i zato su napravili onu prekrasnu guzu tak da guza postane prednji dio, ali kažem tek nakon 300000, nema da se netko prošverca ranije..... ;)
crni i ja tek na 210k km i poceli svaki dan malo u rikverc :D
<---- prodajem oglasni prostor --->
cron