#34
ja sam mislio da Bojan ima 3.0?Inkspot wrote:http://www.njuskalo.hr/auti/bmw-z4-2.5-oglas-6788085
OS 333 IR
#35
2.5 je, ali bitno da je sestak.IvanOS wrote:ja sam mislio da Bojan ima 3.0?Inkspot wrote:http://www.njuskalo.hr/auti/bmw-z4-2.5-oglas-6788085
U svakom slucaju, ja kad bi kupovao auto uvijek bi prvo gledao Bojanovog.
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-
#36
Prvi/crni je bio 3.0. Motor je i kod jednog i kod drugog M54 samo je je kod 3.0 M54 B30, a kod 2.5 M54 B25 i dijelovi su generalno interchangable, 2.5 ima 6.9, a 3.0 5.9 do stotke.IvanOS wrote:ja sam mislio da Bojan ima 3.0?Inkspot wrote:http://www.njuskalo.hr/auti/bmw-z4-2.5-oglas-6788085
Registracija (osiguranje+cestarina) mi je nekih 700kn jeftinija za ovaj i to mi je glavni razlog za 2.5, iako u ovom slučaju je razlog bio što auto znam od prvog dana.
Inače, i moj prvi crni je na prodaju on ti je 3.0, imaš ga u oglasu prepoznat ćeš ga po crvenim kožnim sicevima.
Ali pošto si se originalno namjerio na Boxter, mislim da ti je Inkspotov najbolje riješenje, jer je S, i jako dobra kombinacija boje i kože, srebrni sa crnom kožom, klasično i uvijek moderno. Samo izbjegavaj automatic (tiptronic) i u jednom i u drugom slučaju, jer osim veće potrošnje 2litre kod Z-ea, ubije se gušt vožnje jer to nisu današnji DSG mjenjači.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
#39
Koliko znam 3.0 tog godišta ima 231 ks.IvanOS wrote:jel taj 3.0 ovaj sto je chipiran na 250 ks?
Oko čipiranja atmosferca sam uvijek skeptičan, jer se tu nema kaj puno čipirati. Kod turbaka je druga prica.
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-
#40
To su opet ponavljam u bazi potpuno isti motori nesto kao 1.6 i 1.8 NB Miata i imaju iste odnosno nemaju puno problema.IvanOS wrote:koji motor ima manje mana i problema.. 2.5 ili 3.0? potrosnja?
Dakle stvari na koje treba paziti kod njih je sistem hlađenja koji je najoptereceniji kod rednog šestaka.
Dakle do sada bi obavezno trebali biti promijenjeni vodena pumpa i termostat.
S obzirom na godine većina gumenih cijevi na sistemu hlađenja te ekspanziona posuda koja dobije rupu debljine vlasi kose i onda pomalo curka. Kod pregleda auta obavezno pogledaj stanje antifriza ako je ispod minimuma te stvari ce trebati rijesiti. Sa motorom nema problema nikakvih ali na 90-100k km ce trebati biti promijenjena usisna klapna 1500kn (original) i brtva poklopca ventila oko 200kn (original).
Seleni na prednjim koračima će trebati zamjenu na tim km., kao i nosači motora. Dakle to je sve standardno održavanje
Onaj 3.0 "250 ks" je moj bivsi, decko Fran ga je chipirao, i kao što Inkspot kaže nisam previše oduševljen tim radovima jer su nepotrebni pošto i 2.5 i 3.0 pucaju od snage i momenta radi svojih 6 cilindara
Potrošnja je na 2.5 niža u gradu za oko litru-litru i pol, van grada oko pola litre do litru na 100km. 3.0 ima bolji moment i 6. brzinu.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
#41
Mislim da cipiranje tog motora nije lose, jer noviji model ima 265 ks i 315nm koji se itekako osjeti.
#42
Ali taj noviji model ima potpuno novi motor. Kod starih je M54 a taj novi od 2006., se zove N52 i ima magnezijsku glavu, ali je u početku imao problema sa hidrauličnim podizačima ventila, tako da kada auto dugo stoji ili se vozi po gradu zna rondati kao diesel. Iako se radi toga ništa loše ne dogodi motoru, zvuk je jako ružan. Ali je lako riješiv problem, malo vanjske vožnje i ganjanja i to je to. Ali da ide super šta je je!frx1 wrote:Mislim da cipiranje tog motora nije lose, jer noviji model ima 265 ks i 315nm koji se itekako osjeti.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
#43
koliko bi me kod nas sa svim davanjima izasao z4 ili boxter koji recimo u Njemackoj kosta oko 10-12000 e?
OS 333 IR
#44
http://www.zakon.hr/z/561/Zakon-o-poseb ... rna-vozilaIvanOS wrote:koliko bi me kod nas sa svim davanjima izasao z4 ili boxter koji recimo u Njemackoj kosta oko 10-12000 e?
Racunaj da ti uvijek dizu osnovicu po svojim tablicama, pa ako si platio auto 10 vani, oni mogu reci nije 10 nego je 12 po našim tablicama.
Mislim da trenutno možeš uvesti EUR3, a od iduce godine će biti EUR4
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-
#45
Tu filozofiju i ja zastupam od prvog dana otkad sam vidio kako se Bojan odnosi prema autima. I rekao sam da je to lik od kojega bi kupio auto, a da ga ni ne pogledam jer znam u kakvom je stanju.Inkspot wrote:
2.5 je, ali bitno da je sestak.
U svakom slucaju, ja kad bi kupovao auto uvijek bi prvo gledao Bojanovog.
Pa sam to i napravio.
