dboKlc wrote: ↑19.08.18. 11:50
Imaš kakav svoj kratki popis prednosti/mana jedne i druge?
Vozio sam samo jednu NA, koja doduše nije bila baš serijska, ali moj NB mi je bolji. Pretpostavljam da je to ponešto subjektivno. Meni su dosta osjetne bile i razlike između nekoliko NB koje sam vozio. Dojmovi su varirali od "ne kužim zašto ljudi toliko hvale ovaj auto" (većinom) do "ovo je dosad najbliže onom Ferrariju kojeg sam davno vozio, nemrem bilivit da sam si ja to kupio

" Ipak, to je sve "isti auto".
A objektivno, NA i NB, 5 do 7% mase više na štetu NB, isti međuosoviski razmak, ista širina traga, raspored mase, isti ovjes, ista transmisija, kompatibilni i vrlo slični motori, krovovi...
Iako su ta dva auta jako slična, postoje razlike u puno sitnih detalja, koje na kraju u globalu čine dosta veliku razliku.
Za primjer ću dati dizajn prednjeg stupa amortizera, koji lijepo dočarava ono što hoću reći:
Uglavnom, NB zaslužuje biti posebna generacija MX-5 jer je poprilično izmjenjena osnova, a sve u smjeru jednostavnijeg, ugodnijeg, udobnijeg korištenja, jer je to očito zahtjevalo tržište.
Iz mog iskustva, NA je tvrđi, direktniji, lakši, živčaniji auto od NB, gdje se i 5 konja na papiru, ako pričamo o 1.6, stvarno i osjeti.
Ako si netko želi no-frills, spartanski, analogni roadster, to je onda NA.
NB je dosta ublaženija verzija NA, ali je puno lakše živiti s njim na day-to-day osnovi.
Naravno, ja pričam o standard autima, sa eventualno aftermarket felgom, loncem i filterom i takvim sitnicama.