#2
Koliko sam ja pratio Boxstere, ali ovo je samo moje sjecanje vlasnik je bio prije 3 godine iz Luckog (skužio po auspuhu), malo mu je bila izbljedila boja, ali ništa što se nije dalo srediti poliranjem, prodan je i onda je bio u rent-a caru Exclusive carsa.
Naravno, mozda sam se zeznuo. :roll:

U svakom slučaju ako te zanima pogledaj ga, sumnjivo mu je niska cijena za S model, ali mozda je ok. Najbolje se mozes uvjeriti kada ga provozas.

Inace ne postoji stari Porsche, već samo novi vlasnik.
:-D
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#3
hvala;)...pratim ja i tvoj auto;), ali nikako da se odlucim na korak da kupim nekog porsea.. prvo- znam da je to onda maltene dozivotni auto :), a drugo brinu me troskovi odrzavanja ako ne daj boze rikne nesto..potrosnja manje- vise jer ne vozim puno auto a i svakako bi si onda uzeo i jedan jeftini mali auto za grad jer sam imao dvosjed i znam sta je to ;).. trenutno vozim Alfu 159 2010 g. jtdm ali jebes ga.. porse kabrio je gust a ovo je prevozno sredstvo
OS 333 IR

#4
A nije dozivotan ako imas zivaca za kombinacije.
Ponudili su mi do sada od igle do aviona za njega, ali nitko onu pravu stvar, Miatu i nesto love. :-)

Kako mi se bliži kraj bolovanja sve mi je više prodaja upitna, jer mi je prirastao srcu. Definitivno ako se stanje sa poslom stabilizira poslije bolovanja i krene neki stalni prihod odustajem od prodaje.
Odrzavanje je nevjerojatno jeftino, pod uvjetom da ne ides u ovlasteni servis.
Remenje, filtere nabavis iz USA ili direktno u njihovom zastupništvu u HR.
Ako imaš imalo sposobnog mehu nemaš problema. Mijenjaš ulje, remenje i filtere, sve je izuzetno jednostavno promjeniti. Auto doslovce mozes rastaviti u komade sa par strateski postavljenih sarafa.
Na ebay.de imaš more novih i rabljenih djelova za njega. Prilično jeftino.
U slučaju da ti rikne motor, jer je ipak to egzotika, nije ništa skuplji nego bilo koji drugi rabljeni. U Njemačkoj imaš obnovljenih po 4 000 eura.
Ali ako nije krepao do 90 000 km neće niti do 200 000.

Potrošnja je od do. Sve ovisi kako se vozis. Za neku normalnu voznju ne bi trebalo prelaziti 12 litara.

Ugl, za relativno malo novaca dobiješ dio auto povijesti i auto koji dijeli 90 % dijelova sa 911 za prilično manje sredstava i vjerojatno jedan od najboljih roadstera ikad proizvedenih.

Eh i glede prakticnosti ima dva gepeka. :-) U odnosu na Miatu suludo puno mjesta za prtljagu.

Ali što se tiče Miate ona je definitivno best buy i uvijek moja prva ljubav bez obzira na sve. Naravno NB. :oops:
A što se tiče cijene dosegnuli su neko dno, tako da tu ne bi trebao imati nekog gubitka. Kao i NB, nekako sumnjam da ce ima pasti cijene više nego što su sad pale, ako i da to će biti nešto sitno.

Eto, ako imaš kakvo pitanje stojim ti na raspolaganju.
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#5
kakva je razlika u odnosu na miatu ( posto sam i ja vozio 1.8 nb) u zavoju, udobnosti, kvarova ( jesi imao sta), posto je rega sa 50% bonusa?...mjesta iznutra, sicevi, krov ( kako brtvi, da li ima lufta, propustanej kise..miata me nekad znala iznenaditi u zavoju pa se onda pitam kako je u autu sa duplo vise konja i srednjim motorom?..ima li nekih mana? onako objektivno molim :-D
OS 333 IR

#6
U odnosu na Miatu sve je puno brze. Ulaz u zavoj, ubrzanja. Nevjerojatan je zvuk kod ubrzanja. Sicevi su udobni i dobro drže tijelo, ima odličnu zaštitu od vjetra kad je krov spušten sa pleksijem između sjedala i mrežicama iza glave.

Od kvarova sam promijenio prednji lijevi hladnjak od tri koja ima, jer mi je na ventilatoru pregorio otpornik koji ga ukljucuje. Novi hladnjak orginal Porsche u njihovom zastupnistvu je cca 2000 kuna. Mogao sam proci jeftinije, ali bi puno sporije da sam isao preko ebaya narucivati.
Ljudi se žale na pouzdanost masine, ali generalno ti je pravilo ako se nije pokvario u prvih desetak tisuća km da niti neće.

Ulje se preporuča stavljati svakih 5 000 km upravo da se zadrži dugotrajnost mašine, mada u manualu piše 10 000. Ulja ti ide cca 8,5 litara. To je skuplja stavka. Inače ga ljudi vrlo često koriste kao every day car. Tako i tako vrlo vjerojatno rijetko vozis više od dvoje ljudi u autu.

Za registraciju si pogledas na netu okvirno u izracunu s time da ja imam 65 % popusta i ne placam cestarinu.
8) Ali od iduce godine bi trebala doci liberalizacija auto osiguranja i mislim da ce dosta ici dolje osiguranje ako nisi imao prometnih i prekršaja.
Unutra jako puno mjesta, a kvaliteta izrade je izuzetno kvalitetna. Moji doma voze Mercedese i on mu nije niti približno po kvaliteti. To se vidi kad auto ima 10 godina i bar 100 000 km kad usporedis sa vozilom isto takve starosti. Nebo i zemlja. Ponašanje u zavoju je skroz neutralno, odnosno jako brzi ulasci u zavoj, jer si na vagi.

Miata je prije svega budget car koji nudi puno za malo, Porsche je nekoliko stepenica iznad, jer je ipak novi koštao cca 100 000 eur, pa i mora biti nešto bolji u kvaliteti i vožnji.
:lol:
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#9
Pozdrav,ako niste upuceni u kvarove oko Porsche 986 i 996 serija(cak i 987 997ali ipak rijedje)dobro proguglajte dobro o cemu se radi
Motori se vole razletit a to nije jeftino kod takvog auta
Evo jedan od zanimljivih threadova http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... ts+here%21
Ameri upravo dobili tuzbu protiv P
http://www.imsporschesettlement.com/
Iako kazu ljudi ono sto je Ink naveo,ako nije do neke solidne kilometraze manja je sansa
Inace krasan auto Boxster 986 price da nije pravi P su za one kojima je do glumatanja
Ja sam ipak odustao jer me strah kvarova financijski

#10
auuuu..znaci da gledam tek od 2005 odnosno od novog modela.. ali za par godina kad budu dostupni ;)...
OS 333 IR

#11
IMS ti je najgori problem koji te moze zadesiti, ali se desava pri niskoj kilometrazi. U slucaju primjecenog slinjenja može se kupiti kit od nekih 500 $ koji riješava tu tvorničku grešku kod nekih motora.
Inače onako kako sam rekao dobro ulje svakih 5 000 km u 99% slučajeva i nemaš problema.

U slučaju da se motor razleti stavljaš drugi. :-D cca 4000 Eur.
Da li je to skupo ili ne? Kolegi zaribao na škodi 2.0 tdi i popravak ga koštao nekih 40 000 kuna.
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#12
Ne ne ne krivo si me shvatio ne gledat 2005+ to je sasvim druga neka cijena...nego moras znati da postoje ozbiljni problemi i biti upucen kako ih rijesiti ako se dogode
Ink ocito zna dosta pa se s njim pomozi
Ja sam samo reagirao na ''jel moguce da je pouzdanost upitna kod P''

#13
I nisu ni ovi modeli bez problema,tip na spanjolskom forumu 996 997 i 987 tri motora mu se razletila

#14
A da vidis pouzdanost tek kod Lamba i Ferraria.
:-)
A tek troškove. Jihaaa.
Porsche je još super pouzdan i jeftin za održavanje u odnosu na potonje.

U svakom slučaju Ivane stojim ti na raspolaganju za sva pitanja. Bilo bi kul imati još nekoga sa Boxsterom na forumu.
Doduše S, ne običnim. Nemoj si uzimati vulgaris nikako.
No replacement 4 displacement.
8)
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#15
IvanOS wrote:auuuu..znaci da gledam tek od 2005 odnosno od novog modela.. ali za par godina kad budu dostupni ;)...
Tek 2009 i noviji nemaju IMS problem jer nemaju IMS uopce (to je nekakva dodatna osovina u motoru ciji lezajevi izgleda nisu dobro izvedeni).
cron