#2
moje oko bi reklo fejker .. ilitiga
netko si silno želi mx-5 pa s ovim spušta cijenu ostalima iz oglasnika
EX: ZG-3979-Ah

#3
tip iznamjljuje neko skladiste i zivi u sunekovoj u dubravi.
meni se isto cini da je fail, zato jer zadnja slika ima neki k objesen na stupu, sto se kod nas ne stavlja. mada mi je ta dubrava uvijek bila cudna :)

#4
čekat ću još odgovora, ali ako ovo niko nije do sada provjerio onda je moja :D

Ovo je čisti poklon bon ako je istina :-D

#5
provjeri al mislim da nema sanse da je ovo 2004

sigurno je fl
ali u toj godini su se u hr prodavale skoro iskljucivo sa onom srebrnom unutrasnjoscu
(bila je posebna oprema kao sto ima onaj zarko crveni sto se prodavao)

E da i imho bolje ti je kupiti auto koji je ipak presao neku normalnu kilometrazu,
ovdje ces pola morati zamjeniti samo zbog starosti i ne vožnje:)
za to godinu ciljaj 80-120kkm, ovo su motori koji zaista nemaju nikakvih problema

Ivan

#6
ta je na njuskalo dosal prvo sa 7.500 pa je neko vrijeme nestala, sad se opet vratila sa ovom cjenom!

mislim da je kljucan detalj "do registracije"
to mi se sve cini kao da je iz uvoza i treba platit sva davanja, pdv, trosarina...

ajde nazovi pa vidi sta lik kaze
EX ZG-1178BN Zelena NB + HT + roshtilj + ja nutra... :smt110 :smt025 :smt030

#7
Ma opće mi nije bitno jel 2004. ili 2002. samo da je FL. Također preživio bi i što je 39k km a ne 80k km :D

Ali imaš pravo pathway, trebala bi biti srebrna unutrašnjost. Ne znam... nazvat ću sutra ako niko ne zna za ovu, danas ode do mora još.

EDIT: još jednu stvar je falio... piše "pogon: prednji" mislim da ga je ovo izdalo :-D

#8
Bježi od tog ko od vraga. Prije nekih mjesec dana sam ju išao gledat, frend se zaljepio na oglas i jedva sam ga odgovorio. Ak se dobro sjećam to ti je uvoz iz Švice i bila je dobrano razbijena. Nijedna vrata ne zatvaraju kak spada, krov nikako i nije orginalni. Loše je polakirana i svuda negdje nešto zijeva. Tip kaj ju prodaje je limar i mehaničar i ak se njemu ne isplati dotjerat ju za prodaju onda se tebi sigurno ne isplati sredit ju za sebe.

#9
ivan wrote:Bježi od tog ko od vraga. Prije nekih mjesec dana sam ju išao gledat, frend se zaljepio na oglas i jedva sam ga odgovorio. Ak se dobro sjećam to ti je uvoz iz Švice i bila je dobrano razbijena. Nijedna vrata ne zatvaraju kak spada, krov nikako i nije orginalni. Loše je polakirana i svuda negdje nešto zijeva. Tip kaj ju prodaje je limar i mehaničar i ak se njemu ne isplati dotjerat ju za prodaju onda se tebi sigurno ne isplati sredit ju za sebe.
eto kao sto rekoh uvoz je!!
i eto otkriveno je di je feler
EX ZG-1178BN Zelena NB + HT + roshtilj + ja nutra... :smt110 :smt025 :smt030

#11
Odi ga pogledaj najbolje, ja sam ga išao pogledati među ostalim autima za gosp. Taslu koji se nekulturno nije niti javio nakon što je kupio auto, no to je druga priča.
Inače, auto stvarno ima te kilometre vidi se po stanju ovjesa i siceva. Što se tiče stanja da bio je udaren što i nije neki problem ako je dobro popravljen, međutim ovaj koji ga je popravljao prije ovoga limara ima problema sa vidom tako da je auto katastrofalno popravljen. Krov je dio originalan, dio nije, loše naliježe, kao i vrata. itd. Ja osobno auto ne bih kupio, a ti najbolje odi i pogledaj. (sva davanja su plaćena itd.)

A sada što se tiče poznavatelja Miata i srebrne unutrašnjosti. Miate iz 2004. su imale jednaku unutrašnjost kao i bilo koja druga FL Miata, dakle crnu, sa time da je 1.8 model u Hrvatskoj imao kao standard kožna crna sjedala, kožni Nardi volan, kromirane unutarnje kvake vrata te 16" pet taknih krakova felge. Ta srebrne unutrašnjost koje spominjete su unutrašnjosti special modela, dakle 2004.-Open Air, 2003.-Twin, te 2002.-Magic
Također na drugim tržištima recimo Njemačkom itd. je bilo moguće kupiti 1.8 motor sa osnovnom opremom u unutrašnjosti. Tako je i kod NC, dok kod nas nije moguće kupiti 2.0 motor bez opreme Revolution, u Njemačkoj je 2.0 motor moguće dobiti i sa slabijom opremom.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#12
mislio sam na središnju konzolu,
magic nije imao srebrnu

twin isto mislim da nije imao tu srebrnu središnju

ne sijećam se kako se zvao može biti da je bio open air
ali znam da se od 2004 nadalje u hr gotovo isključivo taj model mogao nabaviti

e da i to sam sve napisao prije nego smo ustanovili da je uvoz

al evo drago mi je vidjeti jednu tirkiznu 1.8

#13
Postoji još jedna tirkizna 1.8, kupljena je u hr. i nalazi se na području Samobora. Koliko znam ti imaš magic, i Kruno ima magic i sve magic koje sam vozio imaju srebrnu centralnu konzolu, dakle prostor-obrub oko mjesta za radio je srebrne boje (plastika srebrne boje), tako je i kod twin-a, a kod Open Air-a je unutrašnji dio bio srebreni, a vanjski obrub crne boje. Dakle to su opet govorim sve special edition-i, a ti si slobodno mogao kupiti i običan 1.6 (sa kojim bio dobio 4-krak volan i čitavu crnu unutrašnjost) ili 1.8 (sa kojim bi dobio crne kožne siceve, crnu centralnu konzolu, Nardijev trokraki volan i kromirane ručice za otvaranje vrata)
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#14
da imaš pravo mi imamo srebni rub - nekako mi je to normalno:) pa sam zaboravio

ja sam mislio na kompletnu srebrnu koja se meni osobno ne svidja toliko
a kad sam gledao novu cca 2003 onda sam u salonima jedino takve vidjao,
znam da mozes naruciti sto hoces ali pitanje je tko je to radio

pozz Ivan

#15
bojan wrote:Odi ga pogledaj najbolje, ja sam ga išao pogledati među ostalim autima za gosp. Taslu koji se nekulturno nije niti javio nakon što je kupio auto, no to je druga priča.
Inače, auto stvarno ima te kilometre vidi se po stanju ovjesa i siceva. Što se tiče stanja da bio je udaren što i nije neki problem ako je dobro popravljen, međutim ovaj koji ga je popravljao prije ovoga limara ima problema sa vidom tako da je auto katastrofalno popravljen. Krov je dio originalan, dio nije, loše naliježe, kao i vrata. itd. Ja osobno auto ne bih kupio, a ti najbolje odi i pogledaj. (sva davanja su plaćena itd.)

A sada što se tiče poznavatelja Miata i srebrne unutrašnjosti. Miate iz 2004. su imale jednaku unutrašnjost kao i bilo koja druga FL Miata, dakle crnu, sa time da je 1.8 model u Hrvatskoj imao kao standard kožna crna sjedala, kožni Nardi volan, kromirane unutarnje kvake vrata te 16" pet taknih krakova felge. Ta srebrne unutrašnjost koje spominjete su unutrašnjosti special modela, dakle 2004.-Open Air, 2003.-Twin, te 2002.-Magic
Također na drugim tržištima recimo Njemačkom itd. je bilo moguće kupiti 1.8 motor sa osnovnom opremom u unutrašnjosti. Tako je i kod NC, dok kod nas nije moguće kupiti 2.0 motor bez opreme Revolution, u Njemačkoj je 2.0 motor moguće dobiti i sa slabijom opremom.
kojoj budali padne napamet kod popravljanja ovakvog auta napravit to brže bolje samo da drži. :x

Ako je i udarena volio bi samo da motor nije dirnut, ako je to opće moguće. Da je geometrija ok bila nakon sudara i da unutrašnjost nije uništena nepažljivim ponašanjem. Rekao si da si gledao ovaj auto znači.... ne znam ako bi mu mogao još malo spustit cijenu pa laganini uložit u pravi popravak nešto kako vrijeme prolazi... Ima li to smisla? Ponuda mi je jednostavno neodoljiva pa moram pitat :?
cron