#2
Ha cuj...nema ih bas puno u ponudi, pa ljudi ide po sistemu APP...a ocito im se ne zuri :)
NB FL Magic - ZG*9999AH

#3
Ja ne znam zašto se ekipa svaki put iznova čudi na cijene od NA.

Pogledajte strane oglasnike - ako želite dobru i očuvanu NA, morate dat za nju između 4000-6000 eura...
Pa nije ona u istoj kategoriji kao punto/laguna/omega i sl. da u tim godinama niš ne vrijedi.
Miata NA (kao i ostali dvosjedi) ima svijetlu budućnost kao klasik, te će joj cijena još kojih 5-6 godina bit ovakva, a nakon toga će počet rast polako...

Da mi se ponudi u zamjenu NA koja je održavana kao moja NB, dobro bi razmislio...

#4
Salsoul-mx5 wrote:Pogledajte strane oglasnike - ako želite dobru i očuvanu NA, morate dat za nju između 4000-6000 eura...
Dvije stvari:
- strani oglasnici
- dobra i ocuvana

Vecina NA koje sam ja vidjao na cestama - nekoliko cak i vozio kad sam isao kupovati Miatu - su sirota, zapustena djeca koja su u voznom stanju i nakon 15-19 godina bez pravilnog odrzavanja i brige valjda zbog neke urodjene miata-tvrdoglavosti.

Osobno, postoji samo jedna NA koju bih kupio za te novce - MariNA, Mariner Blue NA od naseg clana Goge... ostale ne bih dirnuo niti stapom, osim kada bih isao slagati neku track day igrackicu kod koje cu ionako pola strvari pocupati van. A i u tom slucaju ne bih dao vise od 3.500 eura...

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#5
Je šta je, naše tržište je od kurca i auti su nikakvi, ali nikad se ne zna - ne možemo do kraja bit sigurni, da nećemo nikad na dobar auto naletit..

Osobno znan dvije NA u Rijeci za koje bi odma iskeširo 5000-5500 eura:jedna crvena sa VU tablicama na kojoj se vidi da je vlasnik entuzijast i jedna siva koju voze samo po ljeti amerikanci hrvatskog porijekla...

Nema veze, strpimo se još 11 godina pa ćemo po sličnim cijenama uvozit primjerke kojima će trebat restauracija...

#6
Ta VU Miata je u odličnom stanju, upoznao sam se sa vlasnikom 2006. u Crikvenici. To je jedna od najprvih Miata koja je došla u Europu. Pričao mi je da su ga zvali iz Mazde Austria na proslavu tada desetogodišnjice Miate radi njegovoga VIN broja. I naravno NA će u budućnosti vjerovatno najviše vrijediti kao classic jer je prva. Tko je išao sa nama na one velike meetinge u Austriju 2005., i 2006. gdje je bilo 150-200 Miata mogao je vidjeti stvarno prekrasnih NA Miata, posebno onih Merlot izvedbi. Joj kada se sjetim kada smo 2005. napunili puni trg Miata u onom krasnom gradiću Rustu, mislim da mi ta slika neće izaći nikad iz glave. Bilo je jednostavno pre-prekrasno. Slijedeće 2006., nas je nažalost kiša pratila od Zg-a i nekako upropastila čitav meeting. 2005., je definitivno bila godina za pamćenje.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#7
Tocno kako je Bojan rekao, osobno mislim da je ovo i premala cjena. NA Miata je nesto sto je preslo u klasik, nesto sto tehnicki nema cjenu, a da ne kazem da je i kategorija roadstera cabria posebna jedinica i neusporediva.

Da za te novce mozes vozit i Golf III Tdi, pa ako si na toj razini, vozi.. :) Ovo je nesto totalno drugacije.
Miata NB 1.8is Icon
Vespa GT200

#8
Ja sam za Marinu dao puno novaca za auto star 18 godina.
U idućih dvije godine dao samo još toliko novaca, ne računajuči regstracije, gorivo i sl. stvari.
Auto trenutno stoji godinu dana, pola moga truda i financija je doslovno propalo, pare otišle u vjetar.
Dakle, dao sam jako puno novaca.
Ne želim razmišljati koliko sam novaca dao, ne interesira me.

Zašto?
Došao sam pogledati auto prvi puta.
Kada je čovjek otvorio garažu auto je izgledao pomalo zapušteno i blijedo.
Ali dva kvadrata blijede plave boje oslikavalo je sve one testove, halospjeve, pročitane članke, nagrade iz godine u godinu ... sav trud japanskih inženjera, inih testnih vozača ... lift off oversteer, weight distribution, wishbone suspension zaluđenosti ... Hiroshimu, Fuji, Suzuku, Tsukubu ... jednostavnost i keepit stupid simple filozofiju ... roadster, way of life šablone ... british backroads, midsomer murders scenografiju i krajolike ... "It just feels right", "Wish you where here", "90' and back" slogane skupa sa ledendarnim "Beware of exspensive imitations" ... Kaliforniju, MGB ... jebo me pas ako ja u tom autu nisam vidio Ferrari iz 60tih godina.
U cijeloj toj štoriji i čudnom mozaiku u mojoj glavi cijene nije bilo nigdje.
Još uvijek zašto?
Pa zato što niti jedan auto prije i poslije Marine u meni nije pokrenuo takve emocije, koliko god to zvučalo sisy, flufy i gayiš.

Sada kad bi auto trebao prodati, jer nemam vremena baviti se s njim, a još manje financije za održavati ga diže mi se kosa na glavi.
Dolaze mi ljudi koji bi šminku za ljeto, sve im je to skupo, sve ih nešto svrbi, sve im je puno novaca.
Ma ne dam ga!!!
Odjava, prijevoz na vikendicu i nek čeka bolje dane.
Kad tad će me uhvatit želja za gedorama i ležanjem u masti, a na kraju dočekat kriza srednjih godina.
Samo što ću je ja odradit, ne samo seksom u obliku zavoja između Kupjaka i Severina na kupi, već i sa stilom.

A ti sine, umjesto da meni govoriš šta sa autom ne valja i koliko je skup, pravac Hrelić, uzmi Punto cabrio ili Golfa III, po mogućnosti dizela, otpili auspuh, deri po selu za mjercu' dizela (TM), a curice neka vrište.
Jednostavno, ne valja ti dijoptrija, meni je sve kristalo jasno vidljivo ... tu ne kupuješ auto ... kupuješ dio povijesti i filozofiju vožnje.
Tu pare nisu faktor.
Supreme driving confidence comes from within: Driver and car in harmony

#9
Gogo wrote:Ja sam za Marinu dao puno novaca za auto star 18 godina.
U idućih dvije godine dao samo još toliko novaca, ne računajuči regstracije, gorivo i sl. stvari.
Auto trenutno stoji godinu dana, pola moga truda i financija je doslovno propalo, pare otišle u vjetar.
Dakle, dao sam jako puno novaca.
Ne želim razmišljati koliko sam novaca dao, ne interesira me.

Zašto?
Došao sam pogledati auto prvi puta.
Kada je čovjek otvorio garažu auto je izgledao pomalo zapušteno i blijedo.
Ali dva kvadrata blijede plave boje oslikavalo je sve one testove, halospjeve, pročitane članke, nagrade iz godine u godinu ... sav trud japanskih inženjera, inih testnih vozača ... lift off oversteer, weight distribution, wishbone suspension zaluđenosti ... Hiroshimu, Fuji, Suzuku, Tsukubu ... jednostavnost i keepit stupid simple filozofiju ... roadster, way of life šablone ... british backroads, midsomer murders scenografiju i krajolike ... "It just feels right", "Wish you where here", "90' and back" slogane skupa sa ledendarnim "Beware of exspensive imitations" ... Kaliforniju, MGB ... jebo me pas ako ja u tom autu nisam vidio Ferrari iz 60tih godina.
U cijeloj toj štoriji i čudnom mozaiku u mojoj glavi cijene nije bilo nigdje.
Još uvijek zašto?
Pa zato što niti jedan auto prije i poslije Marine u meni nije pokrenuo takve emocije, koliko god to zvučalo sisy, flufy i gayiš.

Sada kad bi auto trebao prodati, jer nemam vremena baviti se s njim, a još manje financije za održavati ga diže mi se kosa na glavi.
Dolaze mi ljudi koji bi šminku za ljeto, sve im je to skupo, sve ih nešto svrbi, sve im je puno novaca.
Ma ne dam ga!!!
Odjava, prijevoz na vikendicu i nek čeka bolje dane.
Kad tad će me uhvatit želja za gedorama i ležanjem u masti, a na kraju dočekat kriza srednjih godina.
Samo što ću je ja odradit, ne samo seksom u obliku zavoja između Kupjaka i Severina na kupi, već i sa stilom.

A ti sine, umjesto da meni govoriš šta sa autom ne valja i koliko je skup, pravac Hrelić, uzmi Punto cabrio ili Golfa III, po mogućnosti dizela, otpili auspuh, deri po selu za mjercu' dizela (TM), a curice neka vrište.
Jednostavno, ne valja ti dijoptrija, meni je sve kristalo jasno vidljivo ... tu ne kupuješ auto ... kupuješ dio povijesti i filozofiju vožnje.
Tu pare nisu faktor.
Ti si car. Nemam riječi. :smt023
Image

#10
Bravo care na opseznom i iscrpnom odgovoru na ovu temu! Cuvaj je pazi je i kad je izvuces jednog dana, svaka ti dala vode iz bokala .... :smt038
EX ZG-1178BN Zelena NB + HT + roshtilj + ja nutra... :smt110 :smt025 :smt030

#11
Bravo, točno si opisao emocije zbog kojih se kupuje takav auto.
Da trenutačno tražim NA (a ne mrcedesaaa), ja bi ti ju kupio i dao koliko tražiš...

Jesi li Marinu kupio možda u Bistri Donjoj?

#12
Salsoul-mx5 wrote:Je šta je, naše tržište je od kurca i auti su nikakvi, ali nikad se ne zna - ne možemo do kraja bit sigurni, da nećemo nikad na dobar auto naletit..

Osobno znan dvije NA u Rijeci za koje bi odma iskeširo 5000-5500 eura:jedna crvena sa VU tablicama na kojoj se vidi da je vlasnik entuzijast i jedna siva koju voze samo po ljeti amerikanci hrvatskog porijekla...

Napuhani seronja ( crvena VU) cesto je na Žabici( autobsnom kolodvoru ) i vozi se po magistrali , kad god ga pozdravim blago teleci pogled, a ni da trepne.

#13
Napdate me kao da sam nekoga ubio. Nije m bila namjera posrat NA kao auto. Znam ja da je njegova vrijednost iz dana u dan veća a ne manja. Ali ta vrijednost ne raste kod svakog primjerka. Kod marine npr. raste, ali kod 90% drugih vjerovatno ne. Mislim da u dotičnog primjerka ne raste vrijednost jer da je on siguran da može dobiti 5k€ naveo bi malo više podataka.

#14
NHF ali, ne znam zašto se ti osječaš prozvanim i napadnutim.
Apsolutno nitko ti nije ništa rekao.
Supreme driving confidence comes from within: Driver and car in harmony
cron