escaper wrote: ↑28.08.18. 17:35
Lijep writeup, ali mislim da ovako kupujes bilo koji auto, pa i Miatu ne bi nikada nista kupio na nasem trzistu.
Po meni, jedino bitno za NB je da nije truljava. sve ostalo se za male novce da srediti. Uzevsi to u obzir, kolega iznad neka kupi sto mu se svidi, za terat mak na konac treba ipak vise od 3-4k eura za NB.
Hvala svima na trudu evo ja se sada dovezo doma u BJ iz sesveta s tom Miatom.
Bio sma prije tog akod majstoa i sad necu nabrajat sta je sve pronadjeno i tako

Ici ce to lako u reparaciju cim prije pogotovo neke stvari nopr curenje ulja itd, pa kociona kljesta dvoja nisu bas najnaj,pa... vec sam zaboravio ovog trena. Nesto maoni elektrike nevalja. Upalis duga svjetla, ugase se i kratka

A blicanje radi.
Inace nisam iskreno bas nesto specijalno odusevljen samim autom sto se tice voznje. Inace vozim Yaris 2008 god, Ok ovu Miatu sam vozio 3 puta dosad, od toga smao jedan put malo duze , ajmo rec sat vremena.
i stanjem nisma abas oduseljen, mislim da je to neki nizi prosjek za to godiste, ali nisam gledao ni puno auta tog godista, smao recimo Yaris 2000 i Xara 2001/2002, koji suj dosta bolje podjeli godine, vjerojatno ovosi i o odrzavanju, imali su mnogo manje vlasnika )1-2) i oni su se brinuli.
Št što se tice voznje - pa yaris 2008, velim, mozda sam vise naviknut, je mnogo utegnutiji od ovoga. Utehgnutiji osjecaj kod voznje, preciznije ulazis u putanju itd. Vjerojatno cu se naiviknut i na ovoga, kos to sma vozio i starog kadetta, ali izgleda da cuovoga uviejek morati malo olovit po traci u zavojim a mozda i poravnom, ne znam. Malo nesigurno. VUce OK, nista spektakularno, motor ili auspuh, nemma pojma, jako glasan, pri visim okretajima, a kad ga bas navines u drugoj brzini iznad 5 tis, pa u trecu, mislim da nejde bas glatko tj nejde dok nepadne jamislim do pet, moro sam pratit cestu a ne okretaje.
U buducnosti bi mozda volio malo otvrdnut i spustit ovjes, malo, - no jos vise, ne znam , je li to moguce, volio bi na toj upravljivosti poraditi. Ili je to mozda moj osjecaj ne znam. Na autu su inace zimske gume
PS: Inace, ne znam da li vam lako zabaci NB zadnji kraj, kada otpustite gas naglo. Kod koliko okretaja to mora biti, ii smao ovisi o brzini i zavoju. Na jendom mjestu dok sam se skido ili penjo na autoput ma osjetio ko da ga oce malo zabacit (ali mozda je to jako daleko od bjezanja), dakle kod otpustanja gasa, a zavoj je zapravo bio dosta blag. Vise cu znat nako dva tri tjedna voznje no,morat ce maloi kod majstora.
Mislim da cu ga ja sljedecem vlasniku sigurno predati u boljem stanju.