Svakakve ideje mi se motaju po glavi za napraviti.
Ali ono sto je prvo su pragovi,krov i servis.
Pragove ce raditi frend. Izrezati, spigati novi lim, zastiti, raditi ce i onaj dio kod blatobrana i farbanje oba djela komplet. Pragovi, blatobran, cijeli dio do gepeka. Nema fuseraja. Da to rijesim za dugi niz godina.
Krov takoder kompletno drugi. Ovaj je pun rupa, te ga za prvu ruku polijepio ductom na nekim mjestima.
Servis standardno. Ulje, filteri, svijecice, kablovi. Mozda zupcasti,vodena. Trebam vidjeti kod mehanicara, ali motor je u odlicnom stanju. Fino povlaci i posteno ga testirao od Osijeka do Zagreba.
Inace se skoro frapirao kad digao haubu. Dugo to nisam vidio. Na motoru nista nije dirano, nema tragova ulja niti niceg. Samo prst debel prasine. Nevjerojatno.
Covjek bio skroz fer. Stavio nov akumulator prije tjedan dana, nove gume, ostavio mi pola tanka benzina i za kraj takoder nevjerojatno napunio mi posudu za pranje stakla do vrha, jer kao zna da idem na dugi put pa da imam.
Kaj reci osim #Slavoncisuzakon
