Mislim da mene senzor laže, što mi je vrlo čudno.kowalski wrote:
pih...kao da imaš ovaj ILM-ov termostat (možda i imaš).
A to postaje problem kada je visoka temperatura jer preko tog senzora ECU pali ventilator. Koliko sam skužio, laže me za nekih 10-12 stupnjeva. Ventilator bi trebao paliti na 96, što znači da meni pali na nekih 106-108 što je puno previše. A to bi objasnilo i neke znakove koji pokazuju na to da je auto nekada u prošlosti zakuhao.
Moram još napravit par provjera sa eksternim termometrima, ali 90% sam siguran da mi je senzor u banani.
A što se tvog problema tiče, možeš na par načina provjeriti da li je termostat ostao otvoren. Najednostavniji je po meni da provjeriš da li se crijevo sa termostata na hladnjak odmah zagrijava kako se i motor zagrijava ili crijevo ostaje hladno, pa se u jednom trenutku (kada termostat otvori) zagrije.