misljenja molim
#2
nemam blage o NC-ovima, al ovo mi djeluje sasma solidno (ofkors u klasicnu barazhu testova)...
<---- prodajem oglasni prostor --->
#4
Vidio sam nedavno na mobile.de takvu slicnu sa 250t km, za 5700, tak da nije neka sreca ak je uvoz sa milion km. Treba je vidjet.
#5
Ako je uvoz nema šanse da je originalna kilometraža, zato je i cijena ta koja je (što uključuje i dobru zaradu dilera)... Ak nije uvoz i stvarno je od prvog vlasnika treba vidjeti zašto je cijena tak niska, a još i diler zarađuje.... A tko zna, kak NC pada cijena možda budu uskoro NC i dobra NA/NB imale istu vrijednost...
#6
Izvrstan auto, išao sam ga ja pogledati na povratku iz Budimpešte. Jedna od rijetkih ne rasturenih Miata u hr.
Sve je na svom mjestu, koža je izvrsna, unutrašnjost fantastična krov je kao nov.
Auto je od prvog vlasnika, kupljen je u hr., očito je uvijek bio garažiran jer boja ima odličan sjaj. (originalna je ), a svjetla nisu dobila maglicu što je karakteristično za Miatu.
Felge su kao da sam ih ja odražavao nemaju niti jednu jedinu ogrebotinu, kao niti čitav auto. Vrata kao ni ostatak stranica nemaju karakteristične udubine od nepažljivih vozača u gradu. Začudio me je volan kojem je koža u izvrsnom stanju jer je poznato da na Nc-icama se volan izrauba već na 30k km, osim ako ne vozite sa rukavicama. Motor izvrsno i vrlo uglađeno radi, i auto je registriran do 9. mjeseca. Oprema je revolution, dakle koža, grijanje siceva i xenon. Da je netko htio mogao je komotno spustiti kilometražu na 50k km u odnosu na ostale NC Miate.
Očekivao sam da će taj auto biti onako srednje loš no kada sam ga pogledao zaprepastio sam se kako je dobar. Bivši vlasnik je očito nešto kao ja, glanca auto i perfekcionista je ali se voli puno voziti. Tako je i moja plava FL imala 90k km (u godinu i pol nakon što sam ju kupio sam napravio 70k km) ali nije imala točkice na karoseriji, unutrašnjosti a pogotovo ne na felgama.
U toj auto kući je i predobra standardna 1.8 NB-ejka crvena samislim 50 i nešto k km. I isto su unutrašnjnost, Nardi i karoserija odlični. Ima standardan problem pragova, ali samo početak i jedno je svjetlo bilo mijenjano. Ostatak uključujući i krov odlični.
Sve je na svom mjestu, koža je izvrsna, unutrašnjost fantastična krov je kao nov.
Auto je od prvog vlasnika, kupljen je u hr., očito je uvijek bio garažiran jer boja ima odličan sjaj. (originalna je ), a svjetla nisu dobila maglicu što je karakteristično za Miatu.
Felge su kao da sam ih ja odražavao nemaju niti jednu jedinu ogrebotinu, kao niti čitav auto. Vrata kao ni ostatak stranica nemaju karakteristične udubine od nepažljivih vozača u gradu. Začudio me je volan kojem je koža u izvrsnom stanju jer je poznato da na Nc-icama se volan izrauba već na 30k km, osim ako ne vozite sa rukavicama. Motor izvrsno i vrlo uglađeno radi, i auto je registriran do 9. mjeseca. Oprema je revolution, dakle koža, grijanje siceva i xenon. Da je netko htio mogao je komotno spustiti kilometražu na 50k km u odnosu na ostale NC Miate.
Očekivao sam da će taj auto biti onako srednje loš no kada sam ga pogledao zaprepastio sam se kako je dobar. Bivši vlasnik je očito nešto kao ja, glanca auto i perfekcionista je ali se voli puno voziti. Tako je i moja plava FL imala 90k km (u godinu i pol nakon što sam ju kupio sam napravio 70k km) ali nije imala točkice na karoseriji, unutrašnjosti a pogotovo ne na felgama.
U toj auto kući je i predobra standardna 1.8 NB-ejka crvena samislim 50 i nešto k km. I isto su unutrašnjnost, Nardi i karoserija odlični. Ima standardan problem pragova, ali samo početak i jedno je svjetlo bilo mijenjano. Ostatak uključujući i krov odlični.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
#7
Tvoja kada je bila kod prošlog vlasnika i ova su razlika kao nebo i zemlja. Ova je vizualno skoro kao nov auto. Tvojoj su bili ispucani sicevi do spužve, sto ogrebotina iznutra po plastici i na volanu itd., prednji kraj je previsoko stajao nestandardno, prednji branik je bio loše polakiran i namješten itd. Ali za tu cijenu mislim da se dobio super auto za srediit ga. Tako da mi je drago da si ju kupio i napravio ono što bi svatko želio a to je ugraditi turbo. A ove stvarčice ili čovjeka smetaju ili mu je svejedno.pavich wrote:ja primjećujem da strši u zraku poput moje
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
#8
Pa to je onda stvarno nevjerojatno dobra prilika. No zar su stvarno tako pale cijene NC-a? Baš sm malo gledao oglase i ostale nisu baš tako jeftine, ali ih ova onda dodatno pokopava po pitanju prodaje. A i ona crvena nb 1.8 se prodaje već barem 2,5 godina (mislio sam da je jako loše stanje, očito nije, a sada je i dosta spuštena cijena), očito je ljubitelja i poznavalaca pravih auta sve manje ili...? (Mislim da kriza nije razlog jer sada u limitu do 9 tisuća eura moš kupiti bilo koju miatu od NA do NC).bojan wrote:Izvrstan auto, išao sam ga ja pogledati na povratku iz Budimpešte. Jedna od rijetkih ne rasturenih Miata u hr.
Sve je na svom mjestu, koža je izvrsna, unutrašnjost fantastična krov je kao nov.
Auto je od prvog vlasnika, kupljen je u hr., očito je uvijek bio garažiran jer boja ima odličan sjaj. (originalna je ), a svjetla nisu dobila maglicu što je karakteristično za Miatu.
Felge su kao da sam ih ja odražavao nemaju niti jednu jedinu ogrebotinu, kao niti čitav auto. Vrata kao ni ostatak stranica nemaju karakteristične udubine od nepažljivih vozača u gradu. Začudio me je volan kojem je koža u izvrsnom stanju jer je poznato da na Nc-icama se volan izrauba već na 30k km, osim ako ne vozite sa rukavicama. Motor izvrsno i vrlo uglađeno radi, i auto je registriran do 9. mjeseca. Oprema je revolution, dakle koža, grijanje siceva i xenon. Da je netko htio mogao je komotno spustiti kilometražu na 50k km u odnosu na ostale NC Miate.
Očekivao sam da će taj auto biti onako srednje loš no kada sam ga pogledao zaprepastio sam se kako je dobar. Bivši vlasnik je očito nešto kao ja, glanca auto i perfekcionista je ali se voli puno voziti. Tako je i moja plava FL imala 90k km (u godinu i pol nakon što sam ju kupio sam napravio 70k km) ali nije imala točkice na karoseriji, unutrašnjosti a pogotovo ne na felgama.
U toj auto kući je i predobra standardna 1.8 NB-ejka crvena samislim 50 i nešto k km. I isto su unutrašnjnost, Nardi i karoserija odlični. Ima standardan problem pragova, ali samo početak i jedno je svjetlo bilo mijenjano. Ostatak uključujući i krov odlični.
#9
Ma ima puno kilometara to je autu jedina mana, ali bih radije uzeo taj auto sa takvim stanjem i kilometražom nego nekakve sa malo km u kojima kao da su živjele ovce, kojih smo se Kruno i ja dosta nagledaliu zadnjih godinu dana.
Još jedna izvrsna NC u ogasniku je ona crna. Prvi vlasnik je bio Dubravko iz Varaždina i on je stvarno bio bolestan kod održavanja.
Kada je auto imao 16k km ju je prodao ovdje sa foruma Cincilatoru koji ju je prodao ovom tipu.
E sada kako je ovaj treći vlasnik održavao Miatu ne znam nakon, ali Miata je do tada bila savršena.
Sada ima 55k km, one originalne Mazda-eibach opruge za spuštanje i chrome detalje. Jedina mana je što je challenge pa nema svjetla za maglu, xenon ili kožu. Ovo prvo dvoje me ne smeta, ali materijal od kojeg su napravljeni ti originalni sicevi u NC je grozan što se kvalitete tiče pa se vrlo brzo istroše. Zato inače ali kod NC pogotovo preferiram kožu.
Još jedna izvrsna NC u ogasniku je ona crna. Prvi vlasnik je bio Dubravko iz Varaždina i on je stvarno bio bolestan kod održavanja.
Kada je auto imao 16k km ju je prodao ovdje sa foruma Cincilatoru koji ju je prodao ovom tipu.
E sada kako je ovaj treći vlasnik održavao Miatu ne znam nakon, ali Miata je do tada bila savršena.
Sada ima 55k km, one originalne Mazda-eibach opruge za spuštanje i chrome detalje. Jedina mana je što je challenge pa nema svjetla za maglu, xenon ili kožu. Ovo prvo dvoje me ne smeta, ali materijal od kojeg su napravljeni ti originalni sicevi u NC je grozan što se kvalitete tiče pa se vrlo brzo istroše. Zato inače ali kod NC pogotovo preferiram kožu.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
#10
bojan wrote:Ma ima puno kilometara to je autu jedina mana, ali bih radije uzeo taj auto sa takvim stanjem i kilometražom nego nekakve sa malo km u kojima kao da su živjele ovce, kojih smo se Kruno i ja dosta nagledaliu zadnjih godinu dana.
Još jedna izvrsna NC u ogasniku je ona crna. Prvi vlasnik je bio Dubravko iz Varaždina i on je stvarno bio bolestan kod održavanja.
Kada je auto imao 16k km ju je prodao ovdje sa foruma Cincilatoru koji ju je prodao ovom tipu.
E sada kako je ovaj treći vlasnik održavao Miatu ne znam nakon, ali Miata je do tada bila savršena.
Sada ima 55k km, one originalne Mazda-eibach opruge za spuštanje i chrome detalje. Jedina mana je što je challenge pa nema svjetla za maglu, xenon ili kožu. Ovo prvo dvoje me ne smeta, ali materijal od kojeg su napravljeni ti originalni sicevi u NC je grozan što se kvalitete tiče pa se vrlo brzo istroše. Zato inače ali kod NC pogotovo preferiram kožu.
Istina, sicevi na NC su koma. Ne samo da je tkanina očajna nego su sicevi kao takvi očajni. Recaro koštaju neku suludu doplatu... inače sve više razmišljam o zamjeni (ne znam doduše za koju lovu) svoje NC za 2.0 sa šperom... jel ima koja 2.0 u hr na prodaju i pošto?
#11
Rekli su i oni baš da je cijena Nb-ejke bila dosta visoka dugo vremena radi male kilometraže, ali sada su ju totalno smanjili. A inače većini ljudi je i teško sjesti u auto i odvesti se van Zagreba nego više vole ovako nagađati.nik wrote: Pa to je onda stvarno nevjerojatno dobra prilika. No zar su stvarno tako pale cijene NC-a? Baš sm malo gledao oglase i ostale nisu baš tako jeftine, ali ih ova onda dodatno pokopava po pitanju prodaje. A i ona crvena nb 1.8 se prodaje već barem 2,5 godina (mislio sam da je jako loše stanje, očito nije, a sada je i dosta spuštena cijena), očito je ljubitelja i poznavalaca pravih auta sve manje ili...? (Mislim da kriza nije razlog jer sada u limitu do 9 tisuća eura moš kupiti bilo koju miatu od NA do NC).
Problem prodaje ovakvog tipa auta je što su sportski dvosjedi beskorisni posebno u vremenu krize.
Evo npr. ja sam sestrinu Alfu GT nažalost prodao u samo 3 tjedna. Stvarno sam volio taj auto jer sam ja napravio većinu od 36k km koliko auto ima te sam birao boju i opremu za nju kada ga je kupovala, a i nju sam nagovorio da ju kupi. Ali šta ćeš ne paše joj za malog coupe, ne da joj se stalno spuštati sic. I tako sam se je ponadao da auto neće otići radi najviše cijene u oglasu, ali otišao za 13k eura u roku keks. A ja sam se nadao da ću sa njom na meetinge Alfaša po Europi za 20-30 godina kada bude classic kao što je danas 1750 ili 2000 GTV-ejka serije 105. I da ću moći napraviti article u C&SC kako je auto u istoj obitelji od prvog dana.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
#12
Kad vidim na internetu koliko su prošli neki NA 1.6 motori onda zaključujem da se moja nbfl sa 116tkm sada tek razrađuje, a na 200 tkm bude tek spremna za turbo kit
No, koliko čujem motori u NC su ipak puno manje trajni, a ima i onih koji doslovce srču ulje (puno više nego bi bilo tolerantno i za klasične turbo benzince), a kilometraža im je debelo ispod 100 tkm (znam za neke 1.8 motore), a i inače je opći osječaj kvalitete dosta ispod NB (nema onaj feeling da ako ga paziš trajati će ko kadett C...)
#13
istina, većina gore napisano..
kad sam ja kupovao auto, NC su se kretale oko 12k, tako da ja za 8.5 nisam imao šta razmišljati...
Činjenica je da serijska sjedala nemaju nimalo bočnog oslonca, da mogu birati što bih htio od nadoplata, to bi bila samo ta sjedala, malo deblji volan (FL), 2.0 kovani motor (FL) i špera (opet fl).. kvragu, zašto nisam kupio 2.0 FL?
Loše je što se 1.8 prodavao samo u europi, i svi svjetski tuneri u ponudi imaju opremu isključivo za 2.0..
kad sam ja kupovao auto, NC su se kretale oko 12k, tako da ja za 8.5 nisam imao šta razmišljati...
Činjenica je da serijska sjedala nemaju nimalo bočnog oslonca, da mogu birati što bih htio od nadoplata, to bi bila samo ta sjedala, malo deblji volan (FL), 2.0 kovani motor (FL) i špera (opet fl).. kvragu, zašto nisam kupio 2.0 FL?
Loše je što se 1.8 prodavao samo u europi, i svi svjetski tuneri u ponudi imaju opremu isključivo za 2.0..
OS-142-HE
#14
nik wrote:Kad vidim na internetu koliko su prošli neki NA 1.6 motori onda zaključujem da se moja nbfl sa 116tkm sada tek razrađuje, a na 200 tkm bude tek spremna za turbo kitNo, koliko čujem motori u NC su ipak puno manje trajni, a ima i onih koji doslovce srču ulje (puno više nego bi bilo tolerantno i za klasične turbo benzince), a kilometraža im je debelo ispod 100 tkm (znam za neke 1.8 motore), a i inače je opći osječaj kvalitete dosta ispod NB (nema onaj feeling da ako ga paziš trajati će ko kadett C...)
U ovoj knjizi ti piše da NB sa 100.000 milja je adolescent.

#15
Kad sve zbrojim i oduzmem ipak sam ja starog kova i držim se NB/NBFL miate, a volio bi imati i dobru NA. Mehanički osječaj jednostavno noviji auti nemaju, a to je ono što mi daje feeling zašto uvijek radije sjednem u staru miatu nego u tri puta brži novi(ji) turbak. Ono jednostavno uživanje bez prstiju elektronike i inih sranja, te spoznaja da je auto napravljen da traje, a ne da traje samo do izlaska novog modela. Iako priznajem da većina ne misli tako, ali ja si nemrem pomoćimik wrote:nik wrote:Kad vidim na internetu koliko su prošli neki NA 1.6 motori onda zaključujem da se moja nbfl sa 116tkm sada tek razrađuje, a na 200 tkm bude tek spremna za turbo kitNo, koliko čujem motori u NC su ipak puno manje trajni, a ima i onih koji doslovce srču ulje (puno više nego bi bilo tolerantno i za klasične turbo benzince), a kilometraža im je debelo ispod 100 tkm (znam za neke 1.8 motore), a i inače je opći osječaj kvalitete dosta ispod NB (nema onaj feeling da ako ga paziš trajati će ko kadett C...)
U ovoj knjizi ti piše da NB sa 100.000 milja je adolescent.