#16
bojan wrote:A što se tiče Punta jedinice ja sam sa njime (običan 55S) napravio 234k kilometara i ne mogu si oprostiti što smo ga prodali. Opet auto je bio kod nas od kada je bio nov i nikakvih većih problema sa njime nije bilo, a često sam se znao rasplakati od vjerovatno tolikoga adrenalina kada bih se izganjao sa njime od Rijeke do Zagreba.
Necu previse offtopic al mislim da je 323f miljama daleko od bilo kojeg punta,
I ja sam imao 55s iz 98 vozio sam ga 2-3 godine.

A sto se tice prostranosti unutra, mislim uopce ne kuzim kako mozes reci da je Punto prostraniji.
Frend je imao takodjer punta i djecja kolica ne stanu ravno nego poprecke,
a jos koliko se sijecam nisu ni po sirini stala nego su pola gepeka zauzela.

Ovaj 2001 nadalje model je nesh veci ali taj je imho ruzniji od Elantre:)

E da u puntu mislim da ne postoji dio koji nam je izdrzao preko 80k.
Korpu i lamelu smo mijenjali na 55k.

Pozz
Ivan

#17
O sva tri sluzbena punta od tvrtke samo najgore :-D Dobar je do 50k km...nakon toga pocinju problemi.
NB FL Magic - ZG*9999AH

#18
Ovisi koliko love mislis potrosit? :)

Ja bi gledao Toyotu Corollu ae86 :) imas mjesta, drifta i jeftina, ili mozda Subaru Justy :)

Salu na stranu, jeftino prometalo i pouzdano?

Evo u kuci je Fiat Cinquecento sporting iz 97. a iskustva kao i Bojanov Punto :) sad ga majka vozi i nebi ga dala za nista :).

Alfice su jeftine a stare generacije su just fine.
Miata NB 1.8is Icon
Vespa GT200

#19
pathway639 wrote:
bojan wrote:A što se tiče Punta jedinice ja sam sa njime (običan 55S) napravio 234k kilometara i ne mogu si oprostiti što smo ga prodali. Opet auto je bio kod nas od kada je bio nov i nikakvih većih problema sa njime nije bilo, a često sam se znao rasplakati od vjerovatno tolikoga adrenalina kada bih se izganjao sa njime od Rijeke do Zagreba.
Necu previse offtopic al mislim da je 323f miljama daleko od bilo kojeg punta,
I ja sam imao 55s iz 98 vozio sam ga 2-3 godine.

A sto se tice prostranosti unutra, mislim uopce ne kuzim kako mozes reci da je Punto prostraniji.
Frend je imao takodjer punta i djecja kolica ne stanu ravno nego poprecke,
a jos koliko se sijecam nisu ni po sirini stala nego su pola gepeka zauzela.

Ovaj 2001 nadalje model je nesh veci ali taj je imho ruzniji od Elantre:)

E da u puntu mislim da ne postoji dio koji nam je izdrzao preko 80k.
Korpu i lamelu smo mijenjali na 55k.

Pozz
Ivan
Vidim da nemas ukusa u autima, pa nemam sta komentirati oko toga :-D . Mazda 3 i 6su jedni od najdosadnijih auta koje sam ikada vozio. A kod talijanskih auta ako nesto i ode je makar jeftino za popraviti za razliku od Mazde.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#20
domagoj wrote:O sva tri sluzbena punta od tvrtke samo najgore :-D Dobar je do 50k km...nakon toga pocinju problemi.
Ti vjerovatno pričaš o benzincima, zato sam i rekao JTD, JTD motori su indestructable.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#21
bojan wrote:
domagoj wrote:O sva tri sluzbena punta od tvrtke samo najgore :-D Dobar je do 50k km...nakon toga pocinju problemi.
Ti vjerovatno pričaš o benzincima, zato sam i rekao JTD, JTD motori su indestructable.
True. Sa JTD nemam iskustva, ali nekako mi se cini da se kvaliteta proizvodnje ne razlikuje previse.
NB FL Magic - ZG*9999AH

Re: K: Auto :)

#22
Vex wrote:Imam cca 20k kn na raspolaganju, treba mi nesto velicine 323ojke sedan (ili vece), s 5 vrata, ne starije od '98.
Citiram sto je Vex napisao odmah u startu, mozda ovo thread okrene opet u pravom smjeru. Jedan mu slaze auto za drift, drugi govori o uzitku u voznji, a treci mu savjetuje malu talijansku kutiju za cipele :-D

Kao sto je Vex rekao, treba mu jeftin, prostran i po mogucnosti sto pouzdaniji (ili barem sto jefitniji za odrzavanje) automobil za A do B.

Path mu je dobro sugerirao 323F, frx jos bolje Elantru. Motori su u cijeloj prici manje bitni, za 20kkn ne moze nesto puno birati po tom pitanju vec trazi auto u sto boljem stanju.

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#23
Upravo tako Sash, hvala na asistenciji :-D

I ja mislim da je Elantra najbolji izbor, no gotovo da nema primjeraka koje ulaze u budzet (mislim da sam samo jedan oglas uspio naci)...

Btw, kakvi su mazdini (turbo) dizelasi?
ZG6303BK srebrna NB

#24
micubishi evo 9

ne znam jel ima gepeka ko punto, al ide nesto mrchac bolje :D a i taman ti pashe u 20keura pricu
<---- prodajem oglasni prostor --->

#25
bagi wrote:micubishi evo 9

ne znam jel ima gepeka ko punto, al ide nesto mrchac bolje :D a i taman ti pashe u 20keura pricu
bagi ti's ko sanader, pretvaras kune u eure :-D

#26
Ja imam Corsu sa CDTI motorom to je indentican JTD motor jer su ga njemci strpali u Corsu i napisali CDTI!! svake pohvale, okretan, malo trosi, jeftin za odzavanje!!

ali su u ovoj tvojoj prici nebi ni cors ni punto uklopili jer nisu familly car!

Frend je kupio Elantru sa 100tkm za 3,5k i opet svake pohvale!
nije najljepsi na svijetu, a nije ni moja Corsa ali je velik i ima sve sto familly car ima, pa cak i dvozonsku klimu, kozni volan, alu felge!!

pretpostavljam da 323f ima veci gepek al neznam kako stoji sa opremom, sto mozda nije ni bitno ako ima osnovno plus klima!!!
EX ZG-1178BN Zelena NB + HT + roshtilj + ja nutra... :smt110 :smt025 :smt030

#28
I ja ću se malo uključiti.

Fiat punto sam provao u sve tri generacije, doduše sve su bili benzinci, ali nažalost bio sam razočaran sa svima, najmanje sa prvom generacijom.
Najviše me razočarao loš mjenjač i očajna plastika u unutrašnjosti a i sam osjećaj u vožnji, dok s pozitivne strane, ponuda prostora je iznenađujuća i potrošnja na grande puntu sa 1,4 motorom je vrlo ugodna.
A i styling, naročito kod redizajniranih verzija mu nije ništa bolji od japanskih econoboxa.

Mazdu 323F DITD od prvog dana mi vozi stara i to model s najvišom opremom, te mogu reći da je taj auto zakon: 0 kvarova, krcat je opremom, starinski turbo-dizel ide više nego dobro, udoban je i zategnut kao i onog dana kad se srolao s pokretne trake.
Karavanski izgled može prevariti pa se može steći dojam da može čudo toga stati u njega - ne može, ali može sasvim dovoljno za uobičajene potrebe a i za zahtjevnija tramakanja...
Definitivno bi mi bio preporuka, ali i razni hyundai jer do sada nisam sreo vlasnika, koji nije bio zadovoljan.

Istina je da svi oni pate od teškog nedostatka karaktera, ali - već znate poslovicu....

Dok mečka :-D , kod odabira treba biti jaaako pažljiv jer kod nas stari primjerci su često neodržavani, pa je poželjno malo više tražiti.
Ako se naleti na primjerak prema kojem se neovisno o kilometrima, dobro ophodilo, treba ga uzeti, jer takav auto će uz redovito održavanje voziti vječno...
Konkretno, W124 linija koja je gore u oglasu nije skupa za održavanje, jer potrošnih dijelova ima po vrlo prihvatlivim cijenama, dok ove skuplje stvari ima svaki otpad..
Da imam budget od 4-5k eura i da s tim moram uzeti neki auto za svaki dan, bez razmišljanja bi si uzeo W124 coupe - ima svu živu opremu, ide ko avion, nije skup za održavanje, jedino bi bilo poželjno da ima plin..

#30
Evo onda u budgetu. Fiat Marea JTD karavan. Ima stvarno mjesta koliko hoćeš, jeftin za održavanje, dobar motor. Samo treba paziti na stanje. Mi smo ih imali u bivšoj firmi, the favourite choice prezentatora.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
cron