#16
Dellboy wrote:
bojan wrote:Odi ga pogledaj najbolje, ja sam ga išao pogledati među ostalim autima za gosp. Taslu koji se nekulturno nije niti javio nakon što je kupio auto, no to je druga priča.
Inače, auto stvarno ima te kilometre vidi se po stanju ovjesa i siceva. Što se tiče stanja da bio je udaren što i nije neki problem ako je dobro popravljen, međutim ovaj koji ga je popravljao prije ovoga limara ima problema sa vidom tako da je auto katastrofalno popravljen. Krov je dio originalan, dio nije, loše naliježe, kao i vrata. itd. Ja osobno auto ne bih kupio, a ti najbolje odi i pogledaj. (sva davanja su plaćena itd.)

A sada što se tiče poznavatelja Miata i srebrne unutrašnjosti. Miate iz 2004. su imale jednaku unutrašnjost kao i bilo koja druga FL Miata, dakle crnu, sa time da je 1.8 model u Hrvatskoj imao kao standard kožna crna sjedala, kožni Nardi volan, kromirane unutarnje kvake vrata te 16" pet taknih krakova felge. Ta srebrne unutrašnjost koje spominjete su unutrašnjosti special modela, dakle 2004.-Open Air, 2003.-Twin, te 2002.-Magic
Također na drugim tržištima recimo Njemačkom itd. je bilo moguće kupiti 1.8 motor sa osnovnom opremom u unutrašnjosti. Tako je i kod NC, dok kod nas nije moguće kupiti 2.0 motor bez opreme Revolution, u Njemačkoj je 2.0 motor moguće dobiti i sa slabijom opremom.
kojoj budali padne napamet kod popravljanja ovakvog auta napravit to brže bolje samo da drži. :x

Ako je i udarena volio bi samo da motor nije dirnut, ako je to opće moguće. Da je geometrija ok bila nakon sudara i da unutrašnjost nije uništena nepažljivim ponašanjem. Rekao si da si gledao ovaj auto znači.... ne znam ako bi mu mogao još malo spustit cijenu pa laganini uložit u pravi popravak nešto kako vrijeme prolazi... Ima li to smisla? Ponuda mi je jednostavno neodoljiva pa moram pitat :?
Ispod se auto činio sound, problem je bio što se nisam mogao otići provozati, pa da ti kažem iskustva vezano za ovjes i slično. Da stvar je da su neke stvari napravljene stvarno totalno bezveze, odnosno očito ih je napravio netko tko nema pojma kako stvari trebaju izgledati. Ja sam ga išao gledati kada je bio po cijeni mislim od 7k eura, tako da je ovo dosta povoljnije. Šta da ti kažem, da trebalo bi se uložiti u njega. Kažem ti najbolje odi i pogledaj, pa sam odluči.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#17
miata će mi bit prvo auto i nisam je mislio kupovat još bar pola godine. Nije da sam neiskusan po pitanju auta, ali nekako mi riječ ljudi ode na forumu najviše znači. Spustit sa 8000 na 5800 nije baš realno. S registracijom bi to ispalo šta... maksimalno 6 200.

Problem mi je šta nemam novaca odma na raspolaganju za popravak, a želim da ovo bude stvar financirana samo mojim novcima(parents free). Trenutno sam završio drugu godinu strojarstva i znate da novci ne uleću samo tako. Štedi se i zarađuje sastrane koliko može. Iako ga nebi previše vozio sad preko zime, da ga naprimjer uzmem, ne znam koliko je auto pametno vozit tako unakaženo duže vremena(npr. godinu dana).

btw. jel bi opće bilo moguće to kasnije složit kako treba? Na ovim slikama izgleda tip top, vjerovatno su to slike prije udesa ili? Ne vidim te deformacije uzrokovane loše obavljenim popravkom...

#18
Samo da kratko kazem. svaki auto se moze slozit uz dovoljno financija! :) To ce Dare potvrdit u old timer segmentu, vidjao sam takva trula groblja da bi kroz godinu dana ispali kao iz tvornice.

Ako je auto upravljiv, geometrija je ok, zasto ga nebi uzeo.

Limarija se uvijek da ponovo sredit, racunaj sigurno 1k eura da ga das nekom postenom limaru da ga poslozi i polakira kako zelis.

Onda sa ulaganjima dobijes miatu od nekih 7/8k eura.

Kao sto rekoh, ako je sa ovjesom/mehanikom sve ok, ti ga mozes vozit koliko te volja.
Miata NB 1.8is Icon
Vespa GT200

#19
ja pak imam totalno drugu filozofiju

ja cu kuit samo ono sto mi se svidja u tocno onom stanju koje se prodaje
ja kad sam svoj kupovao bio je doslovno kao nov

slažem se sa vama kada kažete da se sve da složiti
al pri tome možeš izgubiti masu vremena i živaca
a i može se dogoditi da netko zafušari u procesu pa opet ne budeš zadovoljan

ovak na početku daš "malo" više i to je to...

IMHO
ovakve piz*** se isplate samo kada kupujes skoro novi auto,
pa je razlika u cijeni jako velika

ovaj auto je skoro duplo ispod prosjecne cijene mijate,
a opet se to ne cini tako puno novaca

pogotovo kada pogledas u kakvom su stanju ove koje se prodaju 8-10

Ivan

#20
Kupiš nešto za nekoliko tisuća eura i onda to sređuješ. Sve iznad toga je bačva bez dna.
NB FL Magic
ZG*1538-BJ
Titan siva colour

#21
Ako ti nesmetaju te neke neke sfusane stvari i ako je masina i podvozje uredu onda je kupi jer je povoljna za tu godinu! uzivat ces u voznji kao i svi mi!

Tony koji je svoju nazalost zbog situacije morao prodati je takodzer bila zjevala sa svih strana ali je obozavo svoj auto!

ali ako je mislis vozit limaru da je izvlaci, i vracat te sve stvari u centar pa ponovno lakirat mislim da ce ta cifra doci i puno vise nego da kupis neku u orginalnom stanju! osim registracije na ovoj bi ti bilo pametno napravit veliki servis, remeni, spaneri ulje filteri, pakne... bez obzira na kilometrazu jer se nezna povijest auta tako da te ceka ulaganja i mimo samog izgleda!! stavi sve to na papir i dobro razmisli zelis li siguran auto, ljepi auto ili samo da komadi vide da imas Miatu :)
EX ZG-1178BN Zelena NB + HT + roshtilj + ja nutra... :smt110 :smt025 :smt030

#22
Dellboy wrote:miata će mi bit prvo auto i nisam je mislio kupovat još bar pola godine. Nije da sam neiskusan po pitanju auta, ali nekako mi riječ ljudi ode na forumu najviše znači. Spustit sa 8000 na 5800 nije baš realno. S registracijom bi to ispalo šta... maksimalno 6 200.

Problem mi je šta nemam novaca odma na raspolaganju za popravak, a želim da ovo bude stvar financirana samo mojim novcima(parents free). Trenutno sam završio drugu godinu strojarstva i znate da novci ne uleću samo tako. Štedi se i zarađuje sastrane koliko može. Iako ga nebi previše vozio sad preko zime, da ga naprimjer uzmem, ne znam koliko je auto pametno vozit tako unakaženo duže vremena(npr. godinu dana).

btw. jel bi opće bilo moguće to kasnije složit kako treba? Na ovim slikama izgleda tip top, vjerovatno su to slike prije udesa ili? Ne vidim te deformacije uzrokovane loše obavljenim popravkom...
Ponavljam!!!Odi pogledaj auto, tu ti je trošak do Čučerja samo benzin, pa ćeš sve znati kada ga pogledaš, da li su ti stvari ok ili ne.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#23
bojan wrote:Odi ga pogledaj najbolje, ja sam ga išao pogledati među ostalim autima za gosp. Taslu koji se nekulturno nije niti javio nakon što je kupio auto, no to je druga priča.
Inače, auto stvarno ima te kilometre vidi se po stanju ovjesa i siceva. Što se tiče stanja da bio je udaren što i nije neki problem ako je dobro popravljen, međutim ovaj koji ga je popravljao prije ovoga limara ima problema sa vidom tako da je auto katastrofalno popravljen. Krov je dio originalan, dio nije, loše naliježe, kao i vrata. itd. Ja osobno auto ne bih kupio, a ti najbolje odi i pogledaj. (sva davanja su plaćena itd.)

A sada što se tiče poznavatelja Miata i srebrne unutrašnjosti. Miate iz 2004. su imale jednaku unutrašnjost kao i bilo koja druga FL Miata, dakle crnu, sa time da je 1.8 model u Hrvatskoj imao kao standard kožna crna sjedala, kožni Nardi volan, kromirane unutarnje kvake vrata te 16" pet taknih krakova felge. Ta srebrne unutrašnjost koje spominjete su unutrašnjosti special modela, dakle 2004.-Open Air, 2003.-Twin, te 2002.-Magic
Također na drugim tržištima recimo Njemačkom itd. je bilo moguće kupiti 1.8 motor sa osnovnom opremom u unutrašnjosti. Tako je i kod NC, dok kod nas nije moguće kupiti 2.0 motor bez opreme Revolution, u Njemačkoj je 2.0 motor moguće dobiti i sa slabijom opremom.
Mislim da sam se itekako javio i pitao te u mailu što sam te pitao,mogu ti ga mailati još jednom, a mogu i ovdje.

pozdrav

#24
tasla wrote:
bojan wrote:Odi ga pogledaj najbolje, ja sam ga išao pogledati među ostalim autima za gosp. Taslu koji se nekulturno nije niti javio nakon što je kupio auto, no to je druga priča.
Inače, auto stvarno ima te kilometre vidi se po stanju ovjesa i siceva. Što se tiče stanja da bio je udaren što i nije neki problem ako je dobro popravljen, međutim ovaj koji ga je popravljao prije ovoga limara ima problema sa vidom tako da je auto katastrofalno popravljen. Krov je dio originalan, dio nije, loše naliježe, kao i vrata. itd. Ja osobno auto ne bih kupio, a ti najbolje odi i pogledaj. (sva davanja su plaćena itd.)

A sada što se tiče poznavatelja Miata i srebrne unutrašnjosti. Miate iz 2004. su imale jednaku unutrašnjost kao i bilo koja druga FL Miata, dakle crnu, sa time da je 1.8 model u Hrvatskoj imao kao standard kožna crna sjedala, kožni Nardi volan, kromirane unutarnje kvake vrata te 16" pet taknih krakova felge. Ta srebrne unutrašnjost koje spominjete su unutrašnjosti special modela, dakle 2004.-Open Air, 2003.-Twin, te 2002.-Magic
Također na drugim tržištima recimo Njemačkom itd. je bilo moguće kupiti 1.8 motor sa osnovnom opremom u unutrašnjosti. Tako je i kod NC, dok kod nas nije moguće kupiti 2.0 motor bez opreme Revolution, u Njemačkoj je 2.0 motor moguće dobiti i sa slabijom opremom.
Mislim da sam se itekako javio i pitao te u mailu što sam te pitao,mogu ti ga mailati još jednom, a mogu i ovdje.

pozdrav
Oprosti, ali osim Stjepanovog nisam primjetio na racunu uplatu svoga fee-ja koji sam ti jasno na početku i na kraju naše komunikacije napomenuo.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#25
bojan wrote:
tasla wrote:
bojan wrote:Odi ga pogledaj najbolje, ja sam ga išao pogledati među ostalim autima za gosp. Taslu koji se nekulturno nije niti javio nakon što je kupio auto, no to je druga priča.
Inače, auto stvarno ima te kilometre vidi se po stanju ovjesa i siceva. Što se tiče stanja da bio je udaren što i nije neki problem ako je dobro popravljen, međutim ovaj koji ga je popravljao prije ovoga limara ima problema sa vidom tako da je auto katastrofalno popravljen. Krov je dio originalan, dio nije, loše naliježe, kao i vrata. itd. Ja osobno auto ne bih kupio, a ti najbolje odi i pogledaj. (sva davanja su plaćena itd.)

A sada što se tiče poznavatelja Miata i srebrne unutrašnjosti. Miate iz 2004. su imale jednaku unutrašnjost kao i bilo koja druga FL Miata, dakle crnu, sa time da je 1.8 model u Hrvatskoj imao kao standard kožna crna sjedala, kožni Nardi volan, kromirane unutarnje kvake vrata te 16" pet taknih krakova felge. Ta srebrne unutrašnjost koje spominjete su unutrašnjosti special modela, dakle 2004.-Open Air, 2003.-Twin, te 2002.-Magic
Također na drugim tržištima recimo Njemačkom itd. je bilo moguće kupiti 1.8 motor sa osnovnom opremom u unutrašnjosti. Tako je i kod NC, dok kod nas nije moguće kupiti 2.0 motor bez opreme Revolution, u Njemačkoj je 2.0 motor moguće dobiti i sa slabijom opremom.
Mislim da sam se itekako javio i pitao te u mailu što sam te pitao,mogu ti ga mailati još jednom, a mogu i ovdje.

pozdrav
Oprosti, ali osim Stjepanovog nisam primjetio na racunu uplatu svoga fee-ja koji sam ti jasno na početku i na kraju naše komunikacije napomenuo.
Pročitaj mail a i sms koji sam poslao, a i usmeno pitao,pa ćeš lijepo vidjeti da sam između ostaloga i broj računa spominjao,jedino da uplatim za djecu Ugande to imam račun, a i humano je ako ništa drugo.Ne možeš tako pisati a da nije ni definirano ništa.E sad to što sam ja kupio u ST auto a ne u ZG kako si forsirao je nešto drugo,ta kupoprodaja s tobom nema nikakve veze.Gledanje auto u okolini ZG a ima što je je.Iskreno imam i previše obaveza a trenutno sam na odmoru, da se tu prepucavam,nije ni mjesto ni način.Imaš mail napiši što te tišti i riješimo u hodu.A novac je jedno, a entuzijazam,ljubav,bla,bla,bla prema autima nešto drugo zar ne?
Pozdrav iz Baranjske ravnice....

#26
ma molim vas ljudi! jel to mjesto gdje ce te se raspravljat? forum je totalno bez topica zadnje vrijeme, pa slobodno nastavite :twisted:
<---- prodajem oglasni prostor --->

#27
tako jeeee :smt006
nego bagi vec kad smo kod bankovnih racuna misliim da se se podrazumjeva da ti ja ispostavim racun nakon najma, mislim ono da nebi i mi dosli u ovakovu situaciju :twisted:
EX ZG-1178BN Zelena NB + HT + roshtilj + ja nutra... :smt110 :smt025 :smt030

#28
svakako kolega dare, ja sa za to, no posto sam vec krov 2x prao do sad, vec si u minusu 2-3 kune!

najbolje da to kompenziramo i zalijemo pivom :)
<---- prodajem oglasni prostor --->

#29
bagi wrote:ma molim vas ljudi! jel to mjesto gdje ce te se raspravljat? forum je totalno bez topica zadnje vrijeme, pa slobodno nastavite :twisted:
Slažem se, imaš pravo Bagi. Nije se definitivno potrebno raspravljati o takvim stvarima na forumu. No da objasnim okvir. Kada sam u proljetnom periodu imao vremena, sa Josipom sam se dogovorio da mu odvezem auto na servis, zamjenim par stvari, vizualno sredim auto, te da ga prodam pošto on nije imao vremena. Pošto smo to sve riješili u samo tjedan dana (uključujući i prodaju), došla mi je na pamet ideja zašto ne iskoristiti gušt (ljubav prema Miatama)+iskustvo i znanje te pomoći ljudima koji nemaju vremena ili ne poznaju Miatu te ga kupuju naći dobar auto ili onima koji prodaju aute naći kupca i pritom nešto zaraditi (uostalom najbolji poslovi na kraju budu oni koji startaju kao hobi). Naravno prije nego što bih počeo ikome tražiti auto bih rekao svoj iznos (fee) za to traženje. U iznos je bio uključen sav benzin za pregled auta (koliko god bi ih bilo) na području Zagreba i okolice mojim autom, pregled auta van Zagreba bilo gdje u hr i Europi opet mojim autom uz dodatak za benzin, moj pregled i savjet u svezi sa određenim autom te informacije koje znam o tome autu. Ako se čovjek odluči za određeni auto i ako želi u cijeni mu je bio i profesionalni pregled kod servisera (dakle pregled motora, ovjesa, stanja kočnica i karoserije), te na kraju moje detaljno trosatno ručno pranje auta. E sada pošto je cijena fiksna kod nekih ljudi sam pregledao više auta npr. 6-9, a kod Stjepana npr. je to bio jedan jedini auto (moj bivši) jer mi se odmah svidjelo to što sam vidio i preporučio mu ga. Mislim da je moja cijena od 1000kn vrlo poštena jer si mogao biti siguran da ćeš dobiti ok auto ako se ne razumiješ u aute ili Miate. npr ja sam za Jaguara platio 840kn samo pregled u servisu gdje su mi rekli auto je ok, treba promijeniti zadnje diskove, a za Z4 640kn iako bih rado bio spreman platiti samo za pregled bilo koja od tih dva auta i 2-3k kn ali od nekoga tko se stvarno razumije u te aute i tko mi može reći čuj kod toga auta ti je normalno da ti ode to i to ili ovaj auto ne bih uzeo radi stanja podvozja itd., a pogotovo da mi je netko trčao okolo i pregledavao aute dok sam ja bio na poslu. Eto to je to, a od dotičnog gospodina kojega niti ne poznajem nisam primio niti jednu kunu iako sam mu pregledao najviše auta od svih ostalih ljudi kojima sam tražio Miatu. Ok vrlo vjerovatno je bio nesporazum u pitanju i to je to.
Last edited by bojan on 30.08.10. 07:54, edited 1 time in total.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
cron