#11
by bojan
Odi ga pogledaj najbolje, ja sam ga išao pogledati među ostalim autima za gosp. Taslu koji se nekulturno nije niti javio nakon što je kupio auto, no to je druga priča.
Inače, auto stvarno ima te kilometre vidi se po stanju ovjesa i siceva. Što se tiče stanja da bio je udaren što i nije neki problem ako je dobro popravljen, međutim ovaj koji ga je popravljao prije ovoga limara ima problema sa vidom tako da je auto katastrofalno popravljen. Krov je dio originalan, dio nije, loše naliježe, kao i vrata. itd. Ja osobno auto ne bih kupio, a ti najbolje odi i pogledaj. (sva davanja su plaćena itd.)
A sada što se tiče poznavatelja Miata i srebrne unutrašnjosti. Miate iz 2004. su imale jednaku unutrašnjost kao i bilo koja druga FL Miata, dakle crnu, sa time da je 1.8 model u Hrvatskoj imao kao standard kožna crna sjedala, kožni Nardi volan, kromirane unutarnje kvake vrata te 16" pet taknih krakova felge. Ta srebrne unutrašnjost koje spominjete su unutrašnjosti special modela, dakle 2004.-Open Air, 2003.-Twin, te 2002.-Magic
Također na drugim tržištima recimo Njemačkom itd. je bilo moguće kupiti 1.8 motor sa osnovnom opremom u unutrašnjosti. Tako je i kod NC, dok kod nas nije moguće kupiti 2.0 motor bez opreme Revolution, u Njemačkoj je 2.0 motor moguće dobiti i sa slabijom opremom.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.