#61
Bojane imas neku garazu kod selske u vidu, ili da parkiram recimo na tuskancu, pa tramvajem do posla ? Onda mogu odma sjest u javni prijevoz i ostavit auto doma. A i ako ima...sigurno se placa, za razliku od onih dzaba parkirnih mjesta na kojima ja ostavljam auto :)

Posto je meni miata jedini auto, ja je ne koristim da petkom kruzim po jarunu, nego mi sluzi kao prijevozno sredstvo za posao i natrag, te suklado sa time ocito ni nemam izbora nego auto ostavljat na milost i nemilost ljudima koji mi sa kukom razvaljuju prednji branik, udubljuju vrata jer ne paze kada izlaze iz auta i slicno.

I ne stvarno... svaki dan, ili svaki drugi dan prat auto? Tvoj prijatelj alan ocito ima previse slobodnog vremena...
:-D
NB FL Magic - ZG*9999AH

#62
bojan wrote:

A bagi, ti si posebna prièa, i cijenim tvoj stil jer je iskren. Ti ne prodaješ auto pod savršen. Pošteno i iskreno.
ne prodajem i tochka :)
bojan wrote: A što se parkirališta tièe, ja svoj auto ne parkiram tamo gdje živim, nego u drugom dijelu grada, meni nije teško otiæi pješke 15-25 min. od stana do parkirališta koje se pokazalo sigurnim, i gdje se ne brinem da li æe me netko ogrebati. Pošto ne volim da mi susjedi vide šta vozim uvijek gledam da se parkiram incognito, a takoðer i kada sam u gradu..
jab' naradje neku garazu, imas di i gume onda ostavit, prtljat, sharafit itd...
<---- prodajem oglasni prostor --->

#63
domagoj wrote:Bojane imas neku garazu kod selske u vidu, ili da parkiram recimo na tuskancu, pa tramvajem do posla ? Onda mogu odma sjest u javni prijevoz i ostavit auto doma. A i ako ima...sigurno se placa, za razliku od onih dzaba parkirnih mjesta na kojima ja ostavljam auto :)

Posto je meni miata jedini auto, ja je ne koristim da petkom kruzim po jarunu, nego mi sluzi kao prijevozno sredstvo za posao i natrag, te suklado sa time ocito ni nemam izbora nego auto ostavljat na milost i nemilost ljudima koji mi sa kukom razvaljuju prednji branik, udubljuju vrata jer ne paze kada izlaze iz auta i slicno.

I ne stvarno... svaki dan, ili svaki drugi dan prat auto? Tvoj prijatelj alan ocito ima previse slobodnog vremena...
:-D
Za sve se čovjek može snaći, ja bih se radije odrekao kave ili izlazaka, pa bi platio da mi auto ima garažu nego trošio 600kn mjesečno na te gluposti kao što su izlasci i slično. Svatko ima svoje prioritete i to je ok, ali ne treba drugima govoriti da imaju kompulzivni poremećaj ako su auto entuzijasti ili ako se žele potruditi. Ja sam npr. donedavno radio svaki dan od 9 ujutro do 12 navečer i kako ti kažeš nisam imao previše vremena jer sam po čitave dane radio, pa mi nije bio nikada problem u 1 ujutro u odijelu otići na praonicu i oprati auto da bi sutra bio čist. Zato se kaže auto entuzijast-odnosno čovjek kojemu je stalo do auta. Ne znam da li si isao po meetinzima auto entuzijasta, ali ako imaš priliku odi malo na Goodwood, preporučam Goodwood Revival, pa ćeš vidjeti da smo moj prijatelj Alan i ja mačji kašalj prema pravim auto entuzijastima.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#64
bat ga je, kuzim te :)

pred 9 godina sam auto prao max 1 mjesecnho i to u autopraoni. sad je to vech lagano 5-7 puta mjesechno u selfwasheraju.

kad crni bude punoljetan valjd cu ga prat svaki dan :D
<---- prodajem oglasni prostor --->

#65
ajde napokon da se na ovom miroljubivom forumu pocnu desavati zucne rasprave :smt062

Bojan je pohvalio Kruninu Miatu sto mi je drago za cuti jer je u prvom naletu FL smjestio u rang 6t ojra! Bojane svi su te napali jer si se generalno izjasnio o cjenama NB i NBFL sto nije bilo tocno! sad si dataljno objasnio da ipak ima Miata koje nesto vrijede, a ne da su sve generalno izgubile cjenu! Naravno da sa godinam padne cjena, ali nemre za dvije godine izgubit 50% u kasno proljece kad je cjena na vrhuncu! Isto tako oni koji kupuju nesto uvjek je preskupo i oni koji prodajuuvjek je premalo, ti si radio u prodaji i znas kako to funkcionira! Ovo sto se po oglasnicima vrti vjerujem da je vecina groblje i zato nemojmo generalizirat o cjenama!

Mislim da je vrijeme za neku pivu na Jarunu, ima dosta novih chlanova spremnih na placanje runde(chlanarine) i nekih starih clanova koji dolaze jednom godisnje
zhivjeli :smt030
EX ZG-1178BN Zelena NB + HT + roshtilj + ja nutra... :smt110 :smt025 :smt030

#66
Dakle nakon sihte od 15 sati, ti si isao prat auto, umjesto doma spavat - i tako skoro svakodnevno?
Ma entuzijazam je blaga rijec za to...
:-D

Moja poanta je samo da to sto netko ne pere auto svaki dan, i ne parkira ga u garazi, te pjesci zatim 25minuta do posla - ne znaci da mu nije stalo do auta. Stvarno bez uvrede, ali da budes takav auto entuzijast o kojemu ti pricas jednostavno moras imati viska love i doista visak vremena, a to je luksuz sa kojima ne raspolazemo svi :) Koliko god da mi je stalo do auta, sigurno necu dopustit da mi se svijet vrti oko njega, i to sto ga ne perem svaki dan, ne znaci da se ne brinem za njega.
NB FL Magic - ZG*9999AH

#67
domagoj wrote:Dakle nakon sihte od 15 sati, ti si isao prat auto, umjesto doma spavat - i tako skoro svakodnevno?
Ma entuzijazam je blaga rijec za to...
:-D

Ma moja poanta je samo da to sto netko ne pere auto svaki dan, i ne parkira ga u garazi, te pjescai zatim 25minuta do posla - ne znaci da mu nije stalo do auta. Stvarno bez uvrede, ali da budes takav auto entuzijast o kojemu ti pricas jednostavno moras imati viska love i doista visak vremena, a to je luksuz sa kojima ne raspolazemo svi :) Koliko god da mi je stalo do auta, sigurno necu dopustit da mi se svijet vrti oko njega, i to sto ga ne perem svaki dan, ne znaci da se ne brinem za njega.
Svaka dva do tri dana sam ga tako prao. I još je cura morala naučiti kako se pere auto i to zajedno raditi samnom u isto to vrijeme kako bi bili brži. Jedino ne mora prati auto kada idemo na putovanja tipa Stelvio, Tal., Švicar., Franc. Alpe i slično. Tada ga perem obavezno ja i to svaki dan radi mušica, jer ako ih odmah ne opereš poslije ih se teško može skinuti. Niti moraš imati viška love niti vremena. Dosta ljudi recimo voli popiti kavu i potrošiti na takve stvari. Meni je to gubljenje vremena jer od priče tko je s kim i šta radi nemam nikakve koristi. To vrijeme i novac potrošim na praonicu. Dakle netko je kava entuzijast, netko teretana entuzijast, a ja sam auto i posao entuzijast.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#68
Dare wrote:Bojane svi su te napali jer si se generalno izjasnio o cjenama NB i NBFL sto nije bilo tocno! sad si dataljno objasnio da ipak ima Miata koje nesto vrijede, a ne da su sve generalno izgubile cjenu! Naravno da sa godinam padne cjena, ali nemre za dvije godine izgubit 50% u kasno proljece kad je cjena na vrhuncu!
Ja sam npr. Bojana jako dobro razumio.

Kupac-entuzijast koji cijeni ono o cemu Bojan govori je zadnjih godinu dana na trzistu ugrozena vrsta, kao sto su ugrozena vrsta i primjerci kod kojih cijena zasluzuje biti vise od prosjeka trzista.

Za ostalo je zasluzna ova opca kriza i sam pad potraznje za svim automobilima pa su cijene dodatno pale.

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#69
bojan wrote:Svaka dva do tri dana sam ga tako prao. I još je cura morala naučiti kako se pere auto i to zajedno raditi samnom u isto to vrijeme kako bi bili brži.
Bojane,

care, legendo. :smt023

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#70
denis wrote: ajde, i da se vidimo uskoro
po mogućnosti bez mog velikog miata frenda painintasssashe :twisted:
Ke? Sto bi ovo trebalo znaciti? :-D

Sasa
NOW: čekam ND
OLD: NC RC 2.0 mit alles - #BlackBetty (ZG0504AS)
OLDER: 2x NB 2001 1.8 crvena - Sepet(ić) TNG / Sepet(ić)

#71
uhuu koja cool rasprava 8)

evo samo da se malo uključim u pogledu cijene; na zimu sam tražio 50k kn auto je trebalo malo srediti i vjerovao sam da je tržišna cijena, ali zapravo i nisam bio motiviran da ga prodam, i nakon što je Bojan ljubazno popravio te sitnice na proljeće (za minimalni trošak) skoro sam se skroz predomislio oko prodaje, rekao sam sam sebi za 40 ne dam, radije ću da mi trune na parkingu. No, sasvim slučajno se javio dečko za kojeg mi se čini da će se super baviti sa autom, i dao mu ponudu 42k kn, i nije bila stvar u novcu već se sve poklopilo, i to da imam novi auto, i motor, i da Mazdu ne bih vozio, i da je lik super i da neće uništiti auto. I tako ode.

Ja sam jedan od onih koji je imao taj auto sedam godina, nisam ga kupio, rasturio i preprodao (kakvih je većina u oglasniku), ali to je nešto što u oglasu za prodaju nema nikakvu težinu. I kada sam vidio da kupac cijeni auto, prodao sam bez natezanja oko cijene.

Dakle, po meni, tržište je ovakvo:
- 70% auta je jeftino zbog očajnog stanja;
- 20% auta zbog žurbe, treće/desete ruke i krize
- ima 10% auta koji drže cijenu, vlasnicima ne žuri jer ako je auto dobar zaista je bolje imati takav auto nego 5k EUR u džepu

Denisov auto je savršen primjer, ja ga na njegovom mjestu ne bih dao ni za 10k EUR, što drugo napraviti s tom lovom da kupiš toliko sreće, povijesti i zabave?

#72
sash wrote:
bojan wrote:Svaka dva do tri dana sam ga tako prao. I još je cura morala naučiti kako se pere auto i to zajedno raditi samnom u isto to vrijeme kako bi bili brži.
Bojane,

care, legendo. :smt023

Sasa
Na ovo sam i ja prasnuo! :-D KRALJ!!! :D :D
Image

#73
bojan wrote:
domagoj wrote:Dakle nakon sihte od 15 sati, ti si isao prat auto, umjesto doma spavat - i tako skoro svakodnevno?
Ma entuzijazam je blaga rijec za to...
:-D

Ma moja poanta je samo da to sto netko ne pere auto svaki dan, i ne parkira ga u garazi, te pjescai zatim 25minuta do posla - ne znaci da mu nije stalo do auta. Stvarno bez uvrede, ali da budes takav auto entuzijast o kojemu ti pricas jednostavno moras imati viska love i doista visak vremena, a to je luksuz sa kojima ne raspolazemo svi :) Koliko god da mi je stalo do auta, sigurno necu dopustit da mi se svijet vrti oko njega, i to sto ga ne perem svaki dan, ne znaci da se ne brinem za njega.
Svaka dva do tri dana sam ga tako prao. I još je cura morala naučiti kako se pere auto i to zajedno raditi samnom u isto to vrijeme kako bi bili brži. Jedino ne mora prati auto kada idemo na putovanja tipa Stelvio, Tal., Švicar., Franc. Alpe i slično. Tada ga perem obavezno ja i to svaki dan radi mušica, jer ako ih odmah ne opereš poslije ih se teško može skinuti. Niti moraš imati viška love niti vremena. Dosta ljudi recimo voli popiti kavu i potrošiti na takve stvari. Meni je to gubljenje vremena jer od priče tko je s kim i šta radi nemam nikakve koristi. To vrijeme i novac potrošim na praonicu. Dakle netko je kava entuzijast, netko teretana entuzijast, a ja sam auto i posao entuzijast.

BRUTALA!!!!!!
:-D
Bolje biti malo lud, nego malo pametan!
Miata NB 2005-2008
Boxster S, 2009-2016
Miata NB 2016-

#74
hehe, ja ocito jedini kuzim bojana jer sam za svoje kod kuce i frendove totalni "Hitler".

U gepeku je od glicerina, maramica, raznih krpa, sprejeva i slicno do sredstva za ciscenje stakla.

U zimi, perem auto svaka 2 dana, po ljeti, do 3 dana.

Ne pijem, ne pusim, imam sport i do nedavno imao sam miatu, uvijek cista, toliki freak da sam se znao presvlacit tenke (za voznju i hodanje po cesti).


Sada koji god auto izabrao (uski krug- Prius/Outlander) dobit ce istu brigu, a da ne kazem da sam (prije nego sto sam ga dao mami) Fiat Cinquecento toliko odrzavao, da je danas kao novi (sjedala, tepisi, plastike) a model je iz 97. godine, sporting, sa 130k km.
Miata NB 1.8is Icon
Vespa GT200
cron