#46
pretendenti za kupovinu ovakvog tipa auta sigurno nisu mladi bracni parovi s djecom koji nemaju rjesena zivotna pitanja i koji moraju dizati kredit za sve sto kupuju..slozit ces se...dakle ovaj tip auta spada po nekoj formi u luksuz ne posebno sto se tice same cijene nego omjera cijene/funkcionalnosti...dobro...ko kupuje luksuzne aute...oni koji imaju viska novaca ili oni istinski zaljubljenici koji ce mozda dati i zadnju paru za njih i na osnovi toga se i formira cijena ovakvim autima...kad si cuo da su proizvodaci najluksuznijih auta u nekoj krizi?..nikad vjerojatno...sta to znaci..da segment kupaca na koji pretendiraju to moze platiti i da bi bilo vrlo netakticno spustati cijene bez obzira na sveopcu krizu jer bi to dovelo u pitanje ugled marke odnosno doslo bi do "kurvanja" istog:)...na sta bi licilo kad bi se jednom ferrariju cijena pocela formirati prema trzisnim uvjetima masovnih automobila odnosno polovnih masovnih automobila...pa kad bi bilo ono prve godine 30% druge 10% itd...i za par god kupis ferkana za 30-40 milja eura aktualni model...naravno da sva ova teorija moze pasti u vodu ako dode do one istinske krize gdje ce se obavljati trampa krava za jaje da prezivis
...znaci zasto auti nisu povoljniji...vjerojatno zato sto jos uvijek nema kriticne potrebe za time..stvar je jasna 
OS 333 IR