#46
pretendenti za kupovinu ovakvog tipa auta sigurno nisu mladi bracni parovi s djecom koji nemaju rjesena zivotna pitanja i koji moraju dizati kredit za sve sto kupuju..slozit ces se...dakle ovaj tip auta spada po nekoj formi u luksuz ne posebno sto se tice same cijene nego omjera cijene/funkcionalnosti...dobro...ko kupuje luksuzne aute...oni koji imaju viska novaca ili oni istinski zaljubljenici koji ce mozda dati i zadnju paru za njih i na osnovi toga se i formira cijena ovakvim autima...kad si cuo da su proizvodaci najluksuznijih auta u nekoj krizi?..nikad vjerojatno...sta to znaci..da segment kupaca na koji pretendiraju to moze platiti i da bi bilo vrlo netakticno spustati cijene bez obzira na sveopcu krizu jer bi to dovelo u pitanje ugled marke odnosno doslo bi do "kurvanja" istog:)...na sta bi licilo kad bi se jednom ferrariju cijena pocela formirati prema trzisnim uvjetima masovnih automobila odnosno polovnih masovnih automobila...pa kad bi bilo ono prve godine 30% druge 10% itd...i za par god kupis ferkana za 30-40 milja eura aktualni model...naravno da sva ova teorija moze pasti u vodu ako dode do one istinske krize gdje ce se obavljati trampa krava za jaje da prezivis ;) ...znaci zasto auti nisu povoljniji...vjerojatno zato sto jos uvijek nema kriticne potrebe za time..stvar je jasna :smt006
OS 333 IR

#47
IvanOS wrote:pretendenti za kupovinu ovakvog tipa auta sigurno nisu mladi bracni parovi s djecom koji nemaju rjesena zivotna pitanja i koji moraju dizati kredit za sve sto kupuju..slozit ces se...dakle ovaj tip auta spada po nekoj formi u luksuz ne posebno sto se tice same cijene nego omjera cijene/funkcionalnosti...dobro...ko kupuje luksuzne aute...oni koji imaju viska novaca ili oni istinski zaljubljenici koji ce mozda dati i zadnju paru za njih i na osnovi toga se i formira cijena ovakvim autima...kad si cuo da su proizvodaci najluksuznijih auta u nekoj krizi?..nikad vjerojatno...sta to znaci..da segment kupaca na koji pretendiraju to moze platiti i da bi bilo vrlo netakticno spustati cijene bez obzira na sveopcu krizu jer bi to dovelo u pitanje ugled marke odnosno doslo bi do "kurvanja" istog:)...na sta bi licilo kad bi se jednom ferrariju cijena pocela formirati prema trzisnim uvjetima masovnih automobila odnosno polovnih masovnih automobila...pa kad bi bilo ono prve godine 30% druge 10% itd...i za par god kupis ferkana za 30-40 milja eura aktualni model...naravno da sva ova teorija moze pasti u vodu ako dode do one istinske krize gdje ce se obavljati trampa krava za jaje da prezivis ;) ...znaci zasto auti nisu povoljniji...vjerojatno zato sto jos uvijek nema kriticne potrebe za time..stvar je jasna :smt006
OK jest ali pod luksuzno je onda novi MX-5, kojeg mogu kupiti ali mi se uopće ne sviđa, a polovni teško da je luksuzni, pa pogle cijenu BMW-a, Audia, a da o nekim brandovima kojih u HR ima par ne pričam.Sve u svemu polovni ne može po meni biti luksuzni jer je novi luksuzni, a ne stari, i zato kupiješ novi roadster jer je novi i možeš.A polovni zbog možda gušta, ljubavi entuzijazma...... Pa 1 g.padne cijena oko 30% pa 10% i tako redom, i gdje je tu onda nakon 5g luksuz,a to se nudi na tržištu trenutno, pa zato i prodaju jer nije novo, ili griješim.
A obitelji djeca životna pitanja, bojim se da je malo mladih to rješilo adekvatno tako da vjerojatno im nije ni do čega a ne da razmišljaju o autu.No to nisu oni krivi nego kod nas sve krivo postavljeno. A to što smo mentalitet da sve moramo imati pa makar i na kredit, to je druga priča, ne živimo realno i u skladu s mogućnostima.No kad je država najveći dužnik i pokretač nelikvidnosti zašto malog čovjeka osuđivati.
A ova vrsta auta je rijetka to je, ima svoju publiku i to je, ali čini mi se sve manje i manje jer treba to i servisirati, upadamo sve dublje na dno dna,a samim time i 2,3 auto je luksuz( osim možda onih 200 tinjak obitelji s početka 90 tih ali oni ni ne voze Mazde jel tako?) tako da otpada iz igre ili stoji neregistriran.
To sam se ovaj tjedan uvjerio u praksi koliko se ustvari ljudi žele riješiti nepotrebnog troška jer se nema za "gušt", tako da u trgovini je sve dozvoljeno, netko će odma platiti, netko će malo se igrati a netko će komentirati.
Odi u Tursku ili Egipad da vidiš kako se tamo prodaje roba i usluge,heheh
My good friend that is a good price for you....... primjerice, pa malo čaja, malo Hoke,šiše i evo deal.Sve je to samo sposobnost i kupca i prodavača nije to ništa za osudu, a trenutnu situacije treba koristiti zašto ne.
Tvoje su riječi znale biti nekom svane nekom smrkne.
Ja i dalje tvrdim da su cijene nerealno velike, i da tako ne potičemo prodaju i okretanje novca nego samo kočimo i padamo dublje u probleme. Samo ljudi nikako da se trgnu na žalost.
No pustimo to ode ja tražiti auto, valjda nađem nešto povoljno, ne toliko cijenom jer nije to toliki problem koliko stanjem auta,jer to što želim reći da su preskupi za stanje u kakvome jesu.

#48
v.d. wrote:btw jel se zna šta više o ovoj koju sam kapario
http://www.auti.hr/automobili/oglas-656029/
Dakle koliko vidim raspravlja se o žutoj Miati, pa da Vas malo prosvijetlim:).

Dakle u HR je došlo 5 žutih Miata kada je počela ona velika akcija i sve odreda su limited edition (tzv. California vani) sa motorm 1.6. Šta to znači konkretno? Dakle žute Miate bi trebale imati Nardi volan, kromirane pragove kada otvorite vrata, preklapajuću malu zaštitu za vjetar, Alpine radio (neke i Alpine CD changer), a poneke i klimu kao šta je imala moja npr. Originalne registracije tih 5 Miata su bile ZG 8513-Z, ZG 8514-Z,
ZG 8515-Z, ZG 8516-Z (moja), ZG 8517-Z. I to je to šta se tiče žutih Miata. Sve Miate koje su bile na akciji u HR su sa talijanskog tržišta i proizvedene su u biti 2000. godine. Talijani kao veliki obožavatelji Miati su naručili previše Miati i na lageru im ih je ostalo, a trebali su ih se hitno riješiti pošto je 2001. dolazila FL Miata (u čitavoj Europi se FL Miata počela prodavati 2001., osim kod nas 2002.). Tadašnji direktor prodaje MCR-a je odlučio povući taj kontigent u HR, i prodavati ih po akcijskim cijenama i tako su sve te Miate došle do nas.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#50
A što se tiče rasprava o cijenama, apsolutno su auti u HR precijenjeni i to svi, a ne Miate samo. Što se Miati tiče, kod nas su Miate u većini slučajeva u lošem stanju (čast izuzecima). Vidim da nitko od Vas koji ovdje pišu svašta, nije nikada otišao niti na jedan europski meeting pa vidio kako Miate trebaju izgledati. I na meetingu u Austriji i Italiji osim nas jedino su jadnije aute imali Poljaci čiji su auti bili pregrozni. NA Miate iz 96 i sličnih godina su izgledali kao da su upravo došli sada iz salona u savršenom stanju i sređene do bola. Kod nas je generalno manjak kulture u svemu, pa tako i u održavanju automobila. Ako je netko auto entuzijasta onda mu i auto treba tako izgledati. Nisam nikoga vidio da je na ovim Icon Miatama uložio malo truda i sredio siceve, a ne da izgledaju kao da su ovce živjele u autu. Ne mora to biti nova koža, nego se sicevi danas mogu i farbati tako da ostane originalna koža. (Auto Vinyl npr. koji siceve vraćaju u prvobitno odlično stanje). Ne košta puno, a autu će se osvježiti izgled. No glavno da se ljude koji se trude oko auta podjebava, jer eto koja glupost da im je auto na prvome mjestu.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#51
magic_kruno wrote:Kolika je cijena (akcijska) tada bila? Da se malo podsjetimo
Cijena je bila, ako se ne varam 14-15000eura za 1.6, a 16000eura za 1.8
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#52
nesto ispod 30k dojch maraka je bio 1.6 (abs, elektrika, ejrbegovi)

josh sam dodao windshot, tepihe i kenwood, sto je bilo cca 1500 dem

1.8 je dolazio sa windshotom, pa sam se premishljao da odustanem od 1.6 i dodam jos 1500 dem pa imam 1.8 al mi se nije dalo chekat i zajebavat sa kreditom :)
<---- prodajem oglasni prostor --->

#53
Evo Kruno se priključio, za njegovu Miatu bih osobno dao i 9k eura odmah. Zašto, pa zato što se čovjek brine o autu i danas izgleda bolje nego kada ju je kupio. Uložio je u taj auto brdo novaca i održava ga kako treba. Umjesto da se vozi okolo sa brdo ogrebotina i da mu auto ne liči na ništa, on ga je doveo do savršenstva (cijeloga ga je ofarbao, sredio siceve, čitavu unutrašnjost, nabavio roll barove itd.) i to je jedna dobra prava Miata.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#55
Bojane sve je to super, divno, krasno...ali ja ziher zbog redovitih ogrebotina na branik,u koje zaradim po raznoraznim zagrebackim parkinzima, necu ic odma prefarbavat cijeli element samo zato da bi mi auto izgledao "Svijeze". A bome i ribanje auta svaka 3-4 mi vise zvuci kao kompulzivni poremecaj, nego briga oko auta
8)

Ili to...

Ili ja i bagi imamo krivi pogled na odrzavanje auta :-D :-D :-D
NB FL Magic - ZG*9999AH

#56
domagoj wrote:Bojane sve je to super, divno, krasno...ali ja ziher zbog redovitih ogrebotina na branik,u koje zaradim po raznoraznim zagrebackim parkinzima, necu ic odma prefarbavat cijeli element samo zato da bi mi auto izgledao "Svijeze". A bome i ribanje auta svaka 3-4 mi vise zvuci kao kompulzivni poremecaj, nego briga oko auta
8)

Ili to...

Ili ja i bagi imamo krivi pogled na odrzavanje auta :-D :-D :-D
Te ogrebotine kao prvo ne moraš niti dobiti, kako mene skoro pa nitko nikada ne ogrebe? Zato što mi nije problem kada idem u grad svaki put otići u garažu na najniži kat gdje nitko ne parkira i sama mogućnost takvih situacija je manja. Puno mi je jeftinije platiti garažu nego kasnije platiti popravak. Druga stvar je lijenost, kao da je problem svaki dan ili drugi dan stati u praonici i oprati i pobrisati auto, kao što to radi moj prijatelj Alan i auto ti uvijek izgleda savršeno bez ne znam kakvoga velikoga održavanja.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#57
poštovanje,
long time no see :)
nisam na forumu bio od prošle godine, a i to nisam baš siguran
uobičajena kuknjava, posao, žena, djeca itd.
drago mi je da vidim staru ekipu na okupu, a respect i novim članovima (najnoviji član kojeg znam je ivana :) , onda valjda znate koliko sam up to date)
nisam referentni član za ovu raspravu, jer se jako malo vozim i auto mi je garažiran, ima bolje uvjete nego ja, no iz osobnog iskustva mogu reći slijedeće
bolje je dati malo više novaca za očuvani auto, nego 3k EU za smeće i nadati se da će biti pila kad se sredi
znate da se baš ne vozim previše (6000km za 6 godina :) )
auto je '90, a prva registracija siječanj '91
pomalo sam ga uređivao i sve šljaka k'o sat, sve led diode, reparirane original enkei felge itd., a o motoru, mjenjaču itd., da i ne govorimo (160000km)
pali od prve (promijenio 3 akumulatora u 6 godina, jer se vrlo rijetko vozim)
jedine me malo limar zeznuo i loše ga prelakirao, ali je napravio antikorozivnu pripremu k'o za podmornicu, pa kad se nađe nešto kn viška, ići će na novo lakiranje, čisto iz estetike
znam da su kriteriji drugačiji kad je auto za svaki dan, ali za ovaj novac nema ništa ni približno
što ga više imam, više ga cijenim

u stavri, rekao sam ono što je bojan rekao
tko nije imao priliku otići na neko okupljanje miataša, neka svakako pokuša
ima primjeraka koji izgledaju dosolovno kao da je vrijeme stalo

koliko vrijedi takav auto?

ajde, i da se vidimo uskoro
po mogućnosti bez mog velikog miata frenda painintasssashe :twisted:

#58
sto veli pervan: chist auto je produkt prljavog uma :twisted:

bojane, dodji sa jaguarom malo u sopot na par dana. garantiram par crta, a za felge ne garantiram. isti kurac srednjaci, marulichev... itd. nemresh se parkat nigdje a da nije stiskavac...

lako mi u garazi otich na najnizi nivo il u shoping centru na najdalji parking. al to je 1 tjedno uvrh.

kad kupim kuchu, ubost cu si vjerovatno i ND pa ga lickat svaki dan :)
<---- prodajem oglasni prostor --->

#59
E Denise, tebe mi je stvarno posebno drago čitati. Kako se obradujem svaki puta kada vidim tvoju Miatu. Ti si napravio one prave stvari sa Miatom. Za felge mi je posebno drago što si poslušao i restaurirao ih a ne promijenio sa drugima. Tvoj auto je classic već i sada i vrijedi svaku uloženu kunu. Nadam se da ju nećeš nikada prodati.
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.

#60
bagi wrote:sto veli pervan: chist auto je produkt prljavog uma :twisted:

bojane, dodji sa jaguarom malo u sopot na par dana. garantiram par crta, a za felge ne garantiram. isti kurac srednjaci, marulichev... itd. nemresh se parkat nigdje a da nije stiskavac...

lako mi u garazi otich na najnizi nivo il u shoping centru na najdalji parking. al to je 1 tjedno uvrh.

kad kupim kuchu, ubost cu si vjerovatno i ND pa ga lickat svaki dan :)
A bagi, ti si posebna priča, i cijenim tvoj stil jer je iskren. Ti ne prodaješ auto pod savršen. Pošteno i iskreno. A što se parkirališta tiče, ja svoj auto ne parkiram tamo gdje živim, nego u drugom dijelu grada, meni nije teško otići pješke 15-25 min. od stana do parkirališta koje se pokazalo sigurnim, i gdje se ne brinem da li će me netko ogrebati. Pošto ne volim da mi susjedi vide šta vozim uvijek gledam da se parkiram incognito, a također i kada sam u gradu..
il presidente
NB Yellow 2004.-2005.
NB FL 2005.-2007.
cron